Buggar besvärar Test Drive Unlimited 2

Robot
Buggar besvärar Test Drive Unlimited 2

Bara dagar efter releasen kommer rapporter om att Test Drive Unlimited 2 lider av flertalet buggar.

#test-drive-unlimited-2


Medlem
Buggar besvärar Test Drive Unlimited 2

Styrningen är av det sämre och grafiken liknar något Illusion kommit upp med.
Så TDU 2 blev inte exakt vad man hoppats på nej =/

Medlem
Medlem

Höj musiken, plattan i mattan = Happiness

Medlem

Konsollports skit.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jaa, detta va nog bland de sämsta ja någonsin har lirat ljudet på bilarna är ur kasst, även handlingen! Snälla gör en riktig hardcore upplevelse istället!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Såg introt på youtube, blev riktigt jäkla avtänd, så många douchebags samlade på ett och samma ställe fick mig att vilja stänga ner skiten direkt, alla verkade riktigt jävla dryga.

Tycker dock motor ljuden var bland det bästa med det första TDU spelet, särskilt med detaljer som att när du rullar ner rutan får du helt annat ljud från motorn och omgivningen, tyckte det lät hyffsat i filmen också, skulle vara konstigt om dem gjorde ett sämre jobb i tvåan, ska vi snacka dåliga motorljud så tar nog GT5 priset, låter som symaskiner hela högen.

Medlem

Om det spelas till PC så bli homie med Miniboss. En hyvens kille det dära.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Skitspel på pc, på 360 helt ok, men inte mer.

Skrivet av Rurounin:

Såg introt på youtube, blev riktigt jäkla avtänd, så många douchebags samlade på ett och samma ställe fick mig att vilja stänga ner skiten direkt, alla verkade riktigt jävla dryga.
.

Dom är inte dryga, eller jo, men det som gör att det blir olidligt är att spelets voice acting är något av det sämsta på länge. Det låter som dom läser av nån dålig manus (vilket dom gör, men det ska inte låta att dom gör det). Känns inte som riktiga karaktärer, utan som nån som försöker vara nån slags karaktär och misslyckas totalt. Och biljuden är sämre än många 10år gamla spel. Man kan nästan gissa att biljuden är inte inspelade utan självpåhittade med nån slags synth/pc generator. Pinsamt, men vad ska man förvänta sig det är ju ATARI som står för QA?

Ps. Sen är ju körkänslan hemsk också, känns inte som man kör en bil utan flyter på en "hovercraft".


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

FZ..

Ni glömde nämna spontan-KORRUPTA SAVE-FILER. (stort problem).

PS
Tdu2..kalkon (3 av 10).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Haha visste inte ens att spelet var släppt, DOH!
Test drive har alltid haft buggar vore konstigt annars!

Inaktiv

no shit... ingen direkt överraskning

Medlem

Förutom att jag var ytterst nära att kräva tillbaka pengarna från Steam på grund av inloggningssvårigheterna, är det mesta faktiskt OK.

Tog mig en stund att ställa in min Drivingforce GT så att det kändes rätt, men när man kör på en motorväg mitt i natten och håller 250+ km/h så glömmer man buggarna. Motorn vrålar och man hoppar mellan filerna för att undvika alla väglöss och begravningståg.

Sedan finns det ju en och annan idiot också.. Som de som tror att man accepterar en 20K PvP när han (förutsätter att det är en han..) sitter med en trimmad Ferrari 599 och du sitter i din Hummer för att utforskar.. Hur jävla dum får man bli.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Buggit så det förslår även till Xbox, ljudet i synnerhet (lågkvalitetssamplingar med sprak och loopande motor/vägljud, ljud som faller bort då och då), och grafiken lider av massvis med z-fghting på texturerna.

Ang. det om att karaktärerna kan jag hålla med om, varenda spelare man träffar på ser ut som nån klonad maskaraanvändande doucheflap.

Jag gjorde därför en tjej att spela med, men jag tycker att hur man än rattar på reglagen då man ligger under kniven så blir slutresultatet mer eller mindre likt Fiona Glennane från Burn notice. Lika uttryckslösa Botoxade läppar varenda gång.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag köpte endast spelet för att köra på Hawaii. Efter att ha varit där o bilat runt tre ggr IRL så känner man igen sig väldigt väl. Kör med G25 o H-shifter. Bryr mig inte så mkt om känslan i bilarna utan kör det för att drömma sig tillbaka igen. Underbart spel på det viset.


signatur

Mikael Karlsson

1
Skriv svar