Medlem
Windows Phone 7

Någon mer som har denna telefon i sin ägo? Jag har den men kan ej köpa några spel då jag inte har amerikanskt kreditkort men jag har testat lite trials och jag gillar spelet "Harvest" som är ett rollspel ungefär.

Sen kan jag rekommendera lite gratisspel att prova:
- KillTheDuck
- Swipy Man
- Army Ranger
- Bubble Birds

Jag har inte den i min ägo, men en bekant har testat den och tyckte att den fungerade hyggligt, men han föredrog HTC pga. att flexibiliteten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har inte den i min ägo, men en bekant har testat den och tyckte att den fungerade hyggligt, men han föredrog HTC pga. att flexibiliteten.

Haha jag har en HTC mobil med Windows som OS! Visste du inte att det fanns?

HTC 7 Trophy heter den.

Jag trodde du förstod att jag menade att "HTC" betydde Android, men det är kanske inte så sjävklart...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag trodde du förstod att jag menade att "HTC" betydde Android, men det är kanske inte så sjävklart...

Nej det är det verkligen inte


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag trodde du förstod att jag menade att "HTC" betydde Android, men det är kanske inte så sjävklart...

Väldigt konstig logik. Det är flera märken som gör Android-telefoner. Menar du Android så skriv "Android" !

Eftersom du verkar glad för leksakstelefoner kanske den här kan intressera:

http://www.doro.se/Produkter/Mobiltelefoner-och-tillbehor/410...

- den klarar inte av några spel men har 20 polyfoniska ringsignaler.

Märket är "Doro", bokstäverna inom anföringstecknen är tillverkaren, är det logiskt nog?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Htc har alltid haft windows till android kom ut..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar