Nytt Assassin's Creed i år

Robot
Nytt Assassin's Creed i år
Medlem
Nytt Assassin's Creed i år

Wooot... o.O
...och jag som just klarat 2:an och tänkte ge mig in på Brotherhood!

Medlem

Just milk it!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Kanske dags att ta tummen ur röven och släppa brotherhood till PC innan dom börjar med detta.

Medlem

Precis va! Hosta upp PC verisionen innan ni börjar med någe nytt va! Tycker typ jag va! Eller!? Va? JO DET GÖR JAG!..... va!

Medlem

Jag är verkligen inte sugen på ett nytt AC just nu. Vänta ett par år så att man får upp suget igen. Ytterligare en serie som börjar mjölkas till döds...
=(

Medlem

VILL HA DEN TILL PC NU!! :evil:


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Brotherhood till PC släpps 18 mars! Kolla deras hemsida

Medlem

tur man sket i brotherhood då, hatar spel som mjölkas


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Jacoben:

Precis va! Hosta upp PC verisionen innan ni börjar med någe nytt va! Tycker typ jag va! Eller!? Va? JO DET GÖR JAG!..... va!

Mm precis, gör det bara... skit i oss PC-ägare

börjar störa mig otroligt på Ubisoft när de ska göra såhär, Släpp spelet innan ni påbörjar ett nytt :/


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Inaktiv

Ja! Brotherhood är bäst.:)


signatur

War never changes.

Avstängd

Självklart ska de mjölka. Någon här som kan säga om det är singleplayer på brotherhood? För online-läget sög verkligen ashårt!

Medlem

AC2: Sorority ?

Medlem

Man kan få FÖR mycket av det goda.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ode to Joy!


signatur

True to Caesar

Inaktiv

Mer mjölk än vad dom gör med Cod spelen. Nej, nej och nej!

Inaktiv

kalla mig tråkig, men jag är tröööööööööööött! på assassin's creed

Medlem

hoppas att de tar det lugnt efter 3an och väntar ett tag och tänker på hur de ska göra spelet bättre, och inte bara hur de ska ändra texturerna lite för att kunna sälja samma spel igen.

Medlem

Mjölk verkar bli ett trendord 2011.

Jag ser fram emot fortsättningen på den välsvarvade storyn och fler uppdrag à la Castel Sant'Angelo, bara de ser till att trycka in mer nytt mellan släppen. AC2 och Brotherhood var lite för lika innehållsmässigt för att berättiga ett pris på över 600 kr.

Medlem

Dom kan gärna "mjölka" så länge det blir bra spel. sen tycker jag själv att pc varianten är hemsk usch, ett spel som faktiskt känns bättre på konsol

Medlem

Bara dom inte förstör serien

Jag gillar verkligen serien och Brotherhood var riktigt bra!

Medlem

Den blev lite små besvikelse.. Men 2:an är bättre än denna! De tog bort bra saker o la in onödiga


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Tycker det låter bra, vill få veta vad som händer efter cliffhangern i slutet på Brotherhood.

/ LordDaimos

Medlem

Känns som att många har börjat missbruka ordet mjölkning. Att mjölka är väl snarare att göra ett större antal värdelösa spel (spin-offs) tills köparna inte längre är intresserade. Att släppa ett spel per år ur en serie som känns mer än okej finns det väl inga fel med? Riktig mjölkning skulle i så fall vara Guitar Hero, Band Hero, DJ Hero (hela Hero-konceptet) samt spel som inte utvecklas överhuvudtaget.

Medlem

Hm... kanske dags att plocka upp ettan och se om AC är kul?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag gillar denna serien stenhårt. Trots det pallar man inte sträckspela alla delar. Jag väntar med mitt köp tills jag blir sugen på nästa del osv. Så kan dom mjölka sin ko ut och in under tiden om dom vill.

Dom borde ha flera serier som de kan varvmjölka och lägga mer tid i varje titel. CoD spyr man ju snart på trots deras framgång...titel korvstoppad med mjölk!

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Känns som att många har börjat missbruka ordet mjölkning. Att mjölka är väl snarare att göra ett större antal värdelösa spel (spin-offs) tills köparna inte längre är intresserade. Att släppa ett spel per år ur en serie som känns mer än okej finns det väl inga fel med? Riktig mjölkning skulle i så fall vara Guitar Hero, Band Hero, DJ Hero (hela Hero-konceptet) samt spel som inte utvecklas överhuvudtaget.

This.

Så länge Ubi fortsätter med att förbättra, putsa och förfina med varje AC-spel tycker jag inte man kan kalla det mjölkning.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Hm... kanske dags att plocka upp ettan och se om AC är kul?

ettan kan du hoppa över . suger fett. och känns daterat.
men tvåan är riktigt bra. allt är förbättrat.

Hur fan hinner dom? Jag trodde Brotherhood skulle vara multiplayer dravel bara, och en minimjölk story.
Men det var en rejäl förpackning tjockismjölk.

Bring it on!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar