Homefront släpps i 360-bundle

Robot
Homefront släpps i 360-bundle

Microsofts heta konsolpaket innehåller Xbox 360, handkontroll och lovande actionliret Homefront.

#homefront, #microsoft, #thq, #kaos-studios


Medlem
Homefront släpps i 360-bundle

Vem vill ha homefront? Ser värdelöst ut!

Medlem

är du beroende av cod elelr, ser ju bättre ut än heidie Klum!

Medlem

Tycker homefront ser riktigt lovande ut.

Medlem

Tycker det ser roligt ut Rickard11.

Medlem

wannebe cod spel.

Medlem

Defenitivt inte en wannabe cod spel. Spelet har sjukt mycket mer att erbjuda än vad cod har kommit med.
Jag rekommenderar folk att ta en titt på den officiella sidan o läsa lite om vad konsol inte får jämfört med PC.

PS. Cod är bara en ripof från redan existerande spel. Aka. DOD, Medal Of Honor, BF2.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

PS. Cod är bara en ripof från redan existerande spel. Aka. DOD, Medal Of Honor, BF2.

Stämmer fullständigt. Infinity Ward (skaparna bakom CoD) var delaktiga i skapelsen av Medal of Honor Allied Assault. Dom lämnade företaget och skapade Infinity Ward i hopp om att göra ett liknande spel "så som dom ville ha det", och då blev det Call of Duty.

Homefront ser lovande ut, då den görs av Kaos Studios (tidigare Trauma Studios, som gjorde den bästa BF1942-modden genom tiderna, dvs Desert Combat). Trauma/Kaos Studios var dessutom delaktiga i utvecklandet av vissa system till Battlefield 2.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Aaah, ska det även släppas på konsol.
Tur jag fick veta det innan jag gjort något dumt som att köpa spelet till PC'n. Vill inte ha ännu en dålig konsolkonvertering som ligger och samlar damm i hyllan för att det är så dåligt gjort

Medlem
Skrivet av Idono:

Defenitivt inte en wannabe cod spel. Spelet har sjukt mycket mer att erbjuda än vad cod har kommit med.
Jag rekommenderar folk att ta en titt på den officiella sidan o läsa lite om vad konsol inte får jämfört med PC.

PS. Cod är bara en ripof från redan existerande spel. Aka. DOD, Medal Of Honor, BF2.

Spelar det någon roll om det är en ripoff? Om cod är det så är ju alla andra spel som släpps också ripoff's!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, ska det även släppas på konsol.
Tur jag fick veta det innan jag gjort något dumt som att köpa spelet till PC'n. Vill inte ha ännu en dålig konsolkonvertering som ligger och samlar damm i hyllan för att det är så dåligt gjort

Rekommenderar att du inväntar PC versionen och kollar in det när det kommer! Även om det kommer till konsol så tror jag att Kaos kommer göra ett väldigt bra jobb, de känns lite seriösare än de andra nötterna där ute


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av ForrestFox:

Aaah, ska det även släppas på konsol.
Tur jag fick veta det innan jag gjort något dumt som att köpa spelet till PC'n. Vill inte ha ännu en dålig konsolkonvertering som ligger och samlar damm i hyllan för att det är så dåligt gjort

Rekommenderar att du inväntar PC versionen och kollar in det när det kommer! Även om det kommer till konsol så tror jag att Kaos kommer göra ett väldigt bra jobb, de känns lite seriösare än de andra nötterna där ute

Väldigt sant Tommy_h, du har helt rätt.
Om Forrest Fox slutar trolla och lär sig kolla info, så vet han att spelet portas FRÅN PC till konsol, inte tvärt omn. Vidare är PC-versionen speciellt utvecklad och har därför funktioner som moddverktyg, 3:e persons vy i fordon och liknande.
Kaos har sagt att MS gav dem en rejäl summa då de gillade Homefront, och fick en exklusiv bana i utbyte, samt en bra dedikerad PC-version. Kaos frågade också Sony om de ville sponsra, men de hade fullt upp med Killzone 3

Homefront erbjuder: dedikerade servrar att hyra eller hosta själv (PC/konsol), moddverktyg (PC), moddar (PC/konsol), 32 spelare online (PC/konsol), massiva banor och många olika fordon (PC/Konsol), 3:e personsvy i fordon (PC), träningsläge (PC) olika svårighetsgrad för fordonskontroll (PC). Massivs med PC exklusiva saker där, troll
Dock ska konsolversionen fortfarande erbjuda grymt gameplay, och samma spelupplevelse samt möjligheter. Älskar Battlecommander AI, spawn/killcam, spawn-campange ger 0 poäng etc.

1
Skriv svar