Crytek talar ut om Crysis 2-läckan

Robot
Crytek talar ut om Crysis 2-läckan

Trots den katastrofala Crysis 2-läckan skräms Crytek inte iväg från pc-spelsutveckling.

#crysis-2, #crytek


Medlem
Crytek talar ut om Crysis 2-läckan

Var du verkligen tvungen att använda frasen "talar ut"


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

hade inte ens tänkt på det, men skönt o höra... pc-spelande äger....

Medlem
Skrivet av redruM:

Var du verkligen tvungen att använda frasen "talar ut"

Så länge man slipper höra "chock" är det väl ingen fara

Medlem

Det är väll ändå Crytek som vart oroliga och inte 'fansen' ?

Annars förståeligt att de talar ut.

Medlem

Skönt att dom talar ut om chocken.

Inaktiv

Ehh? Skitsnack i min mening. Dom uttalar sig bara för att dom är rädda nu. Sånt här får folk bara pirata mera! :/
Man borde hålla så tyst som möjligt.

Medlem

Såg precis den nya gameplayfimlen fy fan va grym

http://www.youtube.com/watch?v=-r7j8_Z1ciM&feature=player_emb...

Kommer köpa direkt!

Medlem

Något annat skulle man ju inte behöva förvänta sig? Det var ju knappast pirater som läckte builden...

Skrivet av redruM:

Var du verkligen tvungen att använda frasen "talar ut"

Jadå! Varför inte?

Medlem
Skrivet av Oneone:

Såg precis den nya gameplayfimlen fy fan va grym

http://www.youtube.com/watch?v=-r7j8_Z1ciM&feature=player_emb...

Kommer köpa direkt!

Helt av samma åsikt! Har redan förbokat.

Medlem

Har klarat ut single player nu och jag är ganska besviken, jag trodde jag skulle få mer svar från crysis 1


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av redruM:

Var du verkligen tvungen att använda frasen "talar ut"

Jadå! Varför inte?

Ja precis, låt oss tala ut om varför man inte ska använda det.

Crytek behöver inte oroasig från min sida iaf, jag kommer köpa spelet.
Supporta din spelstudio.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Har klarat ut single player nu och jag är ganska besviken, jag trodde jag skulle få mer svar från crysis 1

Mer svar?
Ända tråkiga med Crysis 1 är väl att man spelar igenom det på mindre än 6 timmar :/
Blev jävligt taggad när jag såg trailern! Beställa direkt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

"Stackars" Crytek som är "så ledsna" för att Crysis 2 "råkat läka ut"
Det är ju fullständigt uppenbart att det är Crytek själva som läkt ut spelet av PR-skäl!

Forumen kokade av missnöje, betan på 360 var laggig och ful, PC material saknades i det närmsta helt, och Killzone 3 snodde all kärlek från PS3 innehavare.
Helt plötsligt "råkar" spelet läka ut med MP och allt, buggigt nog för att ingen ska dra igenom kampanjen men MP funkar fint nog (läs demo). Forumet får tusentals nya användare, mängden PC-material exploderar och alla talar helt plötsligt om hur de ska förhandsboka/köpa, även de som tidigare skydde spelet som pesten. Lägg till att mängden som piratkopierar lär minska då de redan fått en chans att testa spelet, och kan välja att köpa det istället med gott samvete + fullt stöd för utvecklarna.

En något vågad taktik kan tyckas, men den lyckades ju bra.
Massiv hype, gratis reklam världen över, och massor med material trots att det inte "får" visas, samt demo för PC spelarna och minskad piratkopiering. WinWin situation...

Medlem

:< Hoppades på en nakenchock.

Medlem

Tycker det bara är kul med en läcka o se alla humoristiska buggar man missar i färdiga spelet.

Medlem

Crysis 2 visar kvalité och jag är inte ens sugen på att pirata något som håller hög kvalité. Detta är värt mina pengar för jag vet att jag kommer att investera tid, både i single player delen och multiplayer delen.

Medlem

Tycker inte dem talade ut något om själva läckan.. utan de berättade bara om att "PC plattformen är fortfarande viktigt för oss".

Berätta istället vem som läckte ut det, det hade varit "kul" att veta...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Otroligt snyggt gjort. Skall absolut spelas!

Medlem
Skrivet av Preath:

Tycker inte dem talade ut något om själva läckan.. utan de berättade bara om att "PC plattformen är fortfarande viktigt för oss".

Det är bara vad dom säger så dom kan lura på oss fler konsolportar i framtiden.

Medlem

Men jag vill ju veta vem som var ansvarig för läckan. Ge mig en syndabock!

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Något annat skulle man ju inte behöva förvänta sig? Det var ju knappast pirater som läckte builden...

Tänk efter...

Medlem

fattar inte varför en individs aktioner skulle ha någon negativ effekt mot en enskild plattform.

pc-userbase'n har ju inget med läckan att göra.

hade crytek blivit sura på någon annan än personen som läckte så hade jag fan blivit förbannad.

Medlem

Jag måste erkänna att jag laddade ner betan så fort jag fick höra om den, testade 1 bana i singleplayer, vilket var helt okej ( med ett antal buggar )
när jag testade multiplayern var det solklart att förbokning var ett bra val. bästa FPS multiplayern jag spelat på länge... klart roligare än Cod iaf :>

Ish
Medlem

Ojojoj.. Jag kan komma på några bättre sätt att skriva titeln på.. "Talar ut" gör man i aftonblaskan imo


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Va skönt fy fan jag som vart så orolig asså

1
Skriv svar