Storytrailer från Crysis 2

Robot
Storytrailer från Crysis 2

Crytek kontrar förra veckans läcka med att ge oss storyn i filmformat.

#crysis-2


Medlem
Storytrailer från Crysis 2

Fasen vad jag längtar efter att få sätta tänderna i detta.

Medlem
Medlem

"Deaths an inconvenience now" haha

Medlem

Partial nudity = man kan se ansiktet på folk när de fäller upp visiren?

Medlem

Jag förstod inte riktigt trailern, varför är Prophet "mot" armén? Vore det inte mer logiskt för båda parterna att samarbeta mot utomjordingarna?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Tror det här kommer bli grymt bra.

Medlem

Ser riktigt skoj ut faktiskt.

Medlem
Skrivet av ohem:

Jag förstod inte riktigt trailern, varför är Prophet "mot" armén? Vore det inte mer logiskt för båda parterna att samarbeta mot utomjordingarna?

Han är inte mot den, det är Cell han är mot. Han samarbetar med marines i GT:s walkthrough, och det är inte Prophet, det är Alcatraz

Medlem

När ska de släppa den töntiga cykelslangs-dräkten får hela spelet att kännas så plastigt.

Medlem

När ska det låta USA förstöras så man slipper rädda den miljoners gånger?


signatur

Fueled by coffee.

Skitbra trailer till ett tråkigt spel. Själva spelet är ju lamt!


signatur
Medlem

Storyn är ju inget speciell, var väl samma med doom3 när det kom skulle också vara värsta storyn och den var ju ett skämt..

Medlem

Awesomeness! Detta kommer bli fina grejer.

Moderator | Testpilot

Prophet är med i trailern och när spelet börjar får Alcatraz ta hans dräkt, varför? Det vill ni nog inte jag ska spoila.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ska bli intressant att se hur PC-versionen blir, vi kanske inte ska förvänta oss underverk?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser väldigt kompetent ut!

Inaktiv

Från något av den sämsta storyn på länge i ett AAA-spel till något uttjatat och klyschigt. Aja, det börjar arta sig, kanske tar och kollar in Crysis 3 när det kommer.

Medlem

Synd att man inte får spela som Nomad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det enda de behöver göra för att kontra läckan är att SLÄPPA PC-DEMOT SOM DE LOVADE OSS.

Medlem

För lätt? Såg ut som cloakingen var alldeles för effektiv.

Förutom det mycket lovande.

Medlem

STORYN ÄR ETT STORT SKÄMT. HELT USEL

Medlem

Första trailern gav mig känslan av en blandning mellan filmerna Cloverfield och War of the Worlds.
Inget fel i det, men varför dessa tråkiga alienfiender i form av robotar?
Tyckte redan i ettan att spelet tappade rejält efter att man släppt lös dessa (eller redan innan när man simmar omkring i skeppet). Finns inget tråkigare än att skjuta på känslolösa robotar.
Är tveksam till detta, kanske ett köp när det hamnar i reabacken.

1
Skriv svar