Nytt Assassin's Creed i år

Medlem

2011 kommer bli ett stort år för spel.. oj oj oj

Medlem

En klar majoritet av alla spel görs enbart rättvisa på PC. Tyvärr känns det som att utvekckla till PC är något som utvecklarna känner usch, låt oss göra detta snabbt så vi blir av med det.

Det borde vara tvärtom, släppa till PC först och sen porta till konsolerna. Men jag antar att Microsoft och Sony sitter och pumpar in pengar till utvecklarna för att de ska släppa till deras konsoler först och sen medvetet vänta med PC-versionen (GTA4, AC 1-2+B, m.m.) och i vissa fall hoppa över den helt (RDR, BF1943)...

Konsoler är som en gammal dator som du kopplar till TVn, som du inte kan uppgradera, och sen tvingas spela med en obskyr begränsande handkontroll som begränsar spelförmågan rejält i alla FPS, RTS, RPG och många andra speltyper.

Medlem

Jag tycker de kan släppa Assassins Creed 3 till PC innan de börjar snacka.....

(oja, jag skrev AC 3 medvetet. AC:B låter efterblivet. Ser det som en misstype )

Medlem

Tycker det är lite roligt med folk som tycker konsoller är bättre pga handkontrollerna när pc faktiskt kan erbjuda både mus + tangentbord och handkontroll

Medlem

Fan inte kört så mkt av de än, köpte de vid release, varför inte de? Tar för lång tid bara antar jag, dumt. Får väl slå sig ner ngn dag..

Medlem

Det är en bra serie, synd att de sakta men säkert mjölkar ut den.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Oh god yes Kan aldrig få för mycket av Assassins Creed

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Tybalt:

Hm... kanske dags att plocka upp ettan och se om AC är kul?

ettan kan du hoppa över . suger fett. och känns daterat.
men tvåan är riktigt bra. allt är förbättrat.

Får hålla korpgluggarna öppna när det är realisation.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar