Massor med höghastighetsgameplay från Rift

Robot
Massor med höghastighetsgameplay från Rift

Ja, några minuter åtminstone. I onlinerollspelet Rift är du inte ensam, ni är sjukt många som slåss mot ungefär lika många. Spännande? Kanske, det bestämmer du med hjälp av vårt arkiv.

#rift


Medlem
Massor med höghastighetsgameplay från Rift

Wow . snacka om att det var mkt folk iaf


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Påminner lite om gamla Saga of Ryzom tiden när hela bilden var full med folk och det var kitin invasion 'Blev faktiskt mer sugen på spelet nu...

Moderator | Testpilot

Tragiskt nog likt WoW.

Längtar till GW2 och TOR som kommer med många fler och STÖRRE nyehter


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

mmmmmmmfffffff förbokade tidigare idag.
GE MIG!!!!!

inb4 "wow clone"

EDIT:

lolers... redan för sent ser jag.
undra ifall samma folk sa att WoW bara var en Everquest clone när det släpptes...

Medlem

ganska så stelt spel.. warhammer online look-a-like, spellsen har mesiga effekter, men det är iallafall bättre än warhammer online.


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Dom är brutala dom där mass invasionerna XD. 24e feb smäller det!

Medlem

Spelet är ju ganska blekt om man bortser från det som gör hela spelet så otroligt roligt, invasionerna och riftsen.


signatur

Xd

Medlem

Jag loggade in en gång och hamnade tydligen mitt i en invasion. Fattade inte vad det var som hände, men jag hängde med alla och försökte få in några hits på de fåtal fiender som hade oturen att hamna i vår väg. Var minst sagt kaotiskt.

Medlem

Likt WoW? Mjo... otroligt vore väl annars kan man ju bara säga. Lycka till o försök få till ett nytt MMO i samma stil som inte liknar WoW. xD

Medlem
Skrivet av Exxo:

Likt WoW? Mjo... otroligt vore väl annars kan man ju bara säga. Lycka till o försök få till ett nytt MMO i samma stil som inte liknar WoW. xD

Doesn't make sense

on topic: Rift events kommer bara bli jobbiga efter ett par veckor

Medlem

@Moorbid:
Ett par veckor?
Jag tyckte de blev dryga efter ca 5 h
Irriterande som f*n när man står och questar vid ett specifikt område och så är det någon jobbig person som öppnar en rift är för tio lvlar högre :S

Medlem

Det är ju klart grymt mycket bättre än wow i all fall. och jag brukar hata såna här spel =3

Medlem
Skrivet av mrpeters:

@Moorbid:
Ett par veckor?
Jag tyckte de blev dryga efter ca 5 h
Irriterande som f*n när man står och questar vid ett specifikt område och så är det någon jobbig person som öppnar en rift är för tio lvlar högre :S

De e ju det som är kul, lite dynamiskt för en gång skull

Medlem

Dessa invasioner som videon visade var faktiskt lite av Rifts höjdpunkter, kommer från ingenstans och sätter hela områden i kaos. Själva riften i Rift är rätt roliga att se, hade en öppna sig precis ovanför mitt huvud vid ett tillfälle medans man gjorde quests.

Hjälper dock fortfarande inte att Rifts combat system är fortfarande rätt tråkig och gammalmodig samt att questen är 90% "Döda X av Y" quests och kom inte med "Men det är ju så i alla MMOn", World of Wacraft: Cataclysm lyckades faktiskt nu ge en rad varierande och roliga quest att göra utöver dem där, Rift består för det mesta av bara dem.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Spelade detta två timmar idag.

Har nog inte haft så tråkigt på flera månader. Man borde ge ett MMO mer än två timmar men alltså det gick inte så jäkla tradigt det var.

Sjukt stelt spel.

Då är WoW cata bra mycket roligare om man nu ska spela sånt här MMO.

Medlem
Medlem

Ytterligare ett avancerat chat-program?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Likt WoW? Mjo... otroligt vore väl annars kan man ju bara säga. Lycka till o försök få till ett nytt MMO i samma stil som inte liknar WoW. xD

*host*Guild Wars 2 *host*


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av s3ng:

mmmmmmmfffffff förbokade tidigare idag.
GE MIG!!!!!

inb4 "wow clone"

EDIT:

lolers... redan för sent ser jag.
undra ifall samma folk sa att WoW bara var en Everquest clone när det släpptes...

Skillnaden är stor mellan hur wow var när de kom och hur everquest är.. Rift kör samma stuk som WoW med talents, questsystem etc etc..

Och visst är det rätt fett med Rifts men de kommer vara drygt som fan efter ett par ggr..

Kommer nog inte faila lika brutalt som dom senaste MMO'sen, men faila kommer de

1
Skriv svar