DC Universe Online!!

Medlem
DC Universe Online!!

Hejsan nu är de så att jag ska köpa DC Universe men jag vill helst veta om jag behöver byta något i datorn, så är de någon som har en buddy key eller vet någon nåt sätt att testa spelet som något slags demo?

Medlem

Det finns ingen Buddy key än och ingen trail än pga att det är så nytt än.

Men här har du Systemkraven så att du kan jämföra med din dator.

MINIMISYSTEMKRAV:
Windows XP 32-bitars
P4 3.0 GHz eller motsvarande AMD
NVIDIA 7800+ eller ATI 1950+ videokort
1 GB RAM
30 GB ledigt hårddiskutrymme
Bredbandsanslutning till Internet

REKOMMENDERADE SYSTEMKRAV:
Windows XP/Vista/Windows 7
3.0 GHZ CPU Dual Core-processor
2 GB RAM
NVIDIA 8800GTX+ eller ATI 3800 series+ videokort
30 GB ledigt hårddiskutrymme
Bredbandsanslutning till Internet

Medlem

Ser i din profil att du har GTA IV på PC, om det funkar på din dator kan du med stor säkerhet maxa inställningarna i DCUO, det är väldans låga systemkrav (nerskalat avskalat för Ps3 antar jag).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Okej tack så mycket men jag har inte riktigt förstått är det månadskostnad eller inte?

Medlem

Ja det är månadskostnad, vet dock inte exakt vad den ligger på men skulle gissa på runt 130kr som de flesta andra..


signatur

//mvh

Medlem

Jupp, kostar nånstans mellan 120-130 i månaden, men dom har en promotion just nu, om man signar upp för 3 månader så får man rabatt.

(25% står det i launchern, har för mig att det landar nåstans under 300 för 3 månader då).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av johannnnes:

Okej tack så mycket men jag har inte riktigt förstått är det månadskostnad eller inte?

1 månad kostar 120,00 SEK, och med hjälp av erbjudandet så kostar 3 månader 249,00 SEK.

1
Skriv svar