Borderlands 2 bekräftat

Robot
Borderlands 2 bekräftat

Randy Pitchford meddelar att succén från 2009 får en uppföljare.

#nyhetstips, #gearbox-software, #borderlands, #borderlands-2, #duke-nukem-forever


Medlem
Borderlands 2 bekräftat

Den va lite smårolig

Medlem

Så jäkla bra var inte Borderlands, oerhört enformigt, få olika fiender, få vapen(okej, tusentals vapen, men 99,9% liknade varandra bara att där var nån liten skillnad som man inte märkte) och relativ dödfödda städer och områden man sprang i.
Köpte spelet, klarade av det, sålde det veckan efter.

Medlem

Spelade en kort stund. Det var inte tråkigt, men det var inte tillräckligt fångande för att få mig att starta spelet fler gånger. Kanske lite dumt av mig, jag vet inte. Hoppas att 2an blir intressantare.

Medlem

Jag tyckte att borderlands var ett väldigt bra spel, tyvärr så kom mass effect 2 i vägen så jag har inte hunnit spela klart det än

Medlem

Älskade verkligen Borderlands! Har spelat om det 5-6 ggr, fast man ska köra i coop med kompisarna.

Inaktiv

Borderlands 2 INTE bekräftat. Detta uttalande gjordes ju för några dagar sedan och Randy har sedan dementerat att fallet skulle vara så. Det är bara något han sa .....

Har stått på några andra gamingsites i dagarna.

Medlem

Bekräftat skulle jag inte kalla det att det är. Men jag hoppas såklart att han menar det han säger.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag gillar Borderlands, så visst hoppas jag på en uppföljare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

NIIIIIICEEEE! winwinwinwin! 2K Games / Gearbox Software känns win som fan just nu!

Medlem

Nej!, inte dehär skitspelet..

Medlem

borderlands 1 va så jävla bra!

Medlem

Härligt med BL2!!


signatur

Meep!

Medlem

Ricktigt ok spel kör expantionerna nu. Speciellt att man kan ladda ner hela skiten på hårdisken till ps3an är bra

Inaktiv

köpte borderlands för ett bra tag sen o det är fortfarande i sin förpackning ska ta o lira det så fort jag får tid. o jag hoppas det är ett bra spel. kan man föresten köra det i 3rd personsvy?

Medlem
Skrivet av Håkan:

Så jäkla bra var inte Borderlands, oerhört enformigt, få olika fiender, få vapen(okej, tusentals vapen, men 99,9% liknade varandra bara att där var nån liten skillnad som man inte märkte) och relativ dödfödda städer och områden man sprang i.
Köpte spelet, klarade av det, sålde det veckan efter.

Kan bara hålla med. Köpte ett par månader efter release då det var så hypat. Såg intressant (och bra?) ut med unreal engine och cell shading effekterna. MEn det var väldigt drygt/segt att komma in i, och det var väldigt upprepande, få fiender och tråkiga miljöer. Spelade aldrig igenom hela spelet dock. Tror det ska spelas i Coop men har inte provat på det ännu.

Medlem

YES DIREKT KÖP

Medlem

Skulle vara kul om de la ner lite mer vikt vid singleplayern för den blev så fruktansvärt enformig.

Medlem

Mumsiga nyheter!
Borderlands är det enda spelet där jag accepterat DLC.
Hoppas bara inte att dom satsar ännu mer på det till 2:an.

Skrivet av macke0:

Nej!, inte dehär skitspelet..

Vad spelar det för roll för dig? Det är ju bara att ignorera spelet...

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Mumsiga nyheter!
Borderlands är det enda spelet där jag accepterat DLC.
Hoppas bara inte att dom satsar ännu mer på det till 2:an.

Skrivet av macke0:

Nej!, inte dehär skitspelet..

Vad spelar det för roll för dig? Det är ju bara att ignorera spelet...

Nej verkligen inte mer DLC för i helvete.
Han har väll rätt att kommentera vad han tycker?

Medlem

Trevligt, mera Borderlands-coop är aldrig fel.
Gillar ettan. Körde igenom den ett par gånger med polare, inklusive alla DLC.

Medlem

Brothers in arms 4 då?

Medlem

Jag tyckte borderlands var fantastiskt roligt i coop många roliga timmar man haft!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Borderlands var onekligen ett av de bästa spelsläppen det året, massvis med vapen, fiender och skills, samt att utvecklarna skapade precis den DLC som vi bad om på forumet, och la till de funktioner man ville ha. Årets bästa lir att köra med en polare, utan tvekan
Utvecklare som lyssnar på folk, jag minns en tid då sådana var vanliga...

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Så jäkla bra var inte Borderlands, oerhört enformigt, få olika fiender, få vapen(okej, tusentals vapen, men 99,9% liknade varandra bara att där var nån liten skillnad som man inte märkte) och relativ dödfödda städer och områden man sprang i.
Köpte spelet, klarade av det, sålde det veckan efter.

Det är väl därför man gör en 2:a? Att förbättra det man gjorde i ettan. Rätt värdelöst att göra som många gör, släpper samma skit igen och igen och igen... CoD tex. Samma spel, olika platser. Borderlands hade potential men de misslyckades med en hel del så hoppas att de har fattat det och fixar det.

Tyckte coop var kasst däremot, utav den enkla anledningen att vi var 6-7 personer som ville spela tillsammans, och coop ska nuförtiden vara av L4D varianten med bara 4st spelare vilket suger! Fan dra upp det till åtminstone 8 och att du får mera fiender och att de blir elakare ju fler spelare som är inne, precis om Diablo 2 hade.

Medlem

Gillar borderlands som fasen, men kör endast coop med en kompis. Kör iofs BARA coop spel...

Medlem

"He is...." Chuck Norris tänkte jag.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar