Wroom - Gratis Fysikspel

Medlem
Wroom - Gratis Fysikspel

Hej!

Jag (Jonas Johansson) och David Rothelius har precis släppt spelet Wroom till Microsoft Windows™.

http://www.wroomgame.com

Det började egentligen som ett litet fysik-experiment när vi möttes upp med våra laptops för ett par
år sedan. Efter många kvällar (och år) av pillande började kompisar säga "släpp spelet på Internet".
I våra ögon var det fortfarande ett litet experiment, men så insåg vi att det faktiskt hade
tagit formen av ett riktigt kul spel. Så här är det nu - Wroom!

Ha en skön dag!

Vänliga hälsningar

Jonas Johansson & David Rothelius

Wroom Press Release

2011/02/08 SWEDEN - Jonas Johansson & David Rothelius today announced the release of
Wroom for the Microsoft Windows™ platform.

Wroom is a stylish, physics driven racing game that is either enjoyed solo, trying to beat your
own ghost, or by participating in a championship with up to four players.

Drawing inspiration from classic games such as Elasto Mania and Line Rider, Wroom
combines the playful spirit and puzzle solving elements of these titles with a faster, parkour
type of gameplay. Players will find themselves jumping over obstacles, bouncing off walls,
driving through water and clinging ledges on their way to the goal.

Wroom is available as a free download at http://www.wroomgame.com

Medlem

Ser förbaskat kul ut, bra jobbat Här skall testas!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Blev sugen på Elasto Mania igen. Blir till att testa.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Trevligt! Blir att testa


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Kul att ni provar. Hör gärna av er med feedback eller om något inte fungerar.

Skägg.
10 Chambers

Kul med Elasto-stuk med flera spelare!


signatur
Medlem

Kul grabbar! Ska definitivt testa.

Medlem

oh,,, nått att lägga mina sömntimmar på, sweet


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

ser trevligt ut..ska prövas!

Medlem

Väldigt roligt spel som hade passat perfekt för att slå ihjäl lite tid tillsammans med laptopen. Tyvärr fryser hela härligheten fast efter att kontrollerna visats och spelet precis ska till att starta. Laptopen har Win 7 32bit och skaplig, men inte på något sätt fantastisk hårdvara.

Andra 3d applikationer och spel funkar, så drivrutinerna borde vara nöjda och glada.

Tack på förhand för hjälp och för ett bra spel!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Spelet hackar för mig

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Väldigt roligt spel som hade passat perfekt för att slå ihjäl lite tid tillsammans med laptopen. Tyvärr fryser hela härligheten fast efter att kontrollerna visats och spelet precis ska till att starta. Laptopen har Win 7 32bit och skaplig, men inte på något sätt fantastisk hårdvara.

Andra 3d applikationer och spel funkar, så drivrutinerna borde vara nöjda och glada.

Tack på förhand för hjälp och för ett bra spel!

Det finns en bugg i drivrutinerna till några grafikkort från ATI. Vi har stängt av en grafisk feature för de korten vi vet har problem. Prova gärna att ladda ner Wroom igen från www.wroomgame.com.

Om du fortfarande har problem - skicka ett mail till wroomgame@gmail.com så hjälper vi dig gärna!

Jonas

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Spelet hackar för mig

1. Vi har fått en rapport tidigare om att det hackade. Personen uppdaterade drivrutinerna till sitt grafikkort vilket löste problemet i det fallet.

2. Fungerar inte ovan för dig? Bifoga filen Blackout.log i ett mail till wroomgame@gmail.com så försöker vi hjälpa dig. Filen hittar du i Wroom-katalogen (oftast C:\Program Files (x86)\Wroom).

Medlem
Skrivet av jollan34:
Skrivet av v1ctory:

Väldigt roligt spel som hade passat perfekt för att slå ihjäl lite tid tillsammans med laptopen. Tyvärr fryser hela härligheten fast efter att kontrollerna visats och spelet precis ska till att starta. Laptopen har Win 7 32bit och skaplig, men inte på något sätt fantastisk hårdvara.

Andra 3d applikationer och spel funkar, så drivrutinerna borde vara nöjda och glada.

Tack på förhand för hjälp och för ett bra spel!

Det finns en bugg i drivrutinerna till några grafikkort från ATI. Vi har stängt av en grafisk feature för de korten vi vet har problem. Prova gärna att ladda ner Wroom igen från www.wroomgame.com.

Om du fortfarande har problem - skicka ett mail till wroomgame@gmail.com så hjälper vi dig gärna!

Jonas

Det funkar nu, tack så mycket!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar