Wow bannat felaktigt.....

Medlem
Wow bannat felaktigt.....

Blizzard måste fan hata mig dom bannar mig helt random säger att jag köpt eller sålt guld? Men hur fan går det till när jag inte har något kreditkort. aldrig över 1000g på gubbarna (Slösar) och jag är då fan ingen farmer? Vad fan lixom? Jag funderar verkligen på att starkt dissa blizzard starkt!!!

Inaktiv

Händer många du vet. Bara att skicka ett mejl eller ge dom ett telefonsamtal och uppge rätt uppgifter och du har tillbaka kontot på nolltid. Har flera vänner som blivit bannade.

Medlem

Men det känns bara som att blizzard sviker mig när dom gör det här. Bla så försvann alla mina runor etc etc på LoL, mitt namn vart bytt på sc2. Och sen kommer det här så jag vet inte vad jag ska känna om spelvärlden..

Det verkar vara ett mystiskt beteende de har för sig, men det verkar som om det kan hända om man x-antal spelare på sina servrar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Markus13:

Men det känns bara som att blizzard sviker mig när dom gör det här. Bla så försvann alla mina runor etc etc på LoL, mitt namn vart bytt på sc2. Och sen kommer det här så jag vet inte vad jag ska känna om spelvärlden..

om ditt namn blev bytt i sc2 så har någon garanterat anmält dig för att du har ett opassande/offensivt namn. finns ingen annan anledning att byta.

Medlem
Skrivet av Markus13:

Blizzard måste fan hata mig dom bannar mig helt random säger att jag köpt eller sålt guld? Men hur fan går det till när jag inte har något kreditkort. aldrig över 1000g på gubbarna (Slösar) och jag är då fan ingen farmer? Vad fan lixom? Jag funderar verkligen på att starkt dissa blizzard starkt!!!

Kontakta dem, de brukar vara hjälpsamma.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Markus13:

Men det känns bara som att blizzard sviker mig när dom gör det här. Bla så försvann alla mina runor etc etc på LoL, mitt namn vart bytt på sc2. Och sen kommer det här så jag vet inte vad jag ska känna om spelvärlden..

Att dina runor försvinner på lol har väl ändå ingenting med blizzard att göra?

Medlem

LoL har inget med blizzard att göra.

Kontakta support får du garanterat tillbaka kontot.

Inaktiv

Bytt namn?

Blev du hackad eller?

I så fall är det ju bara att anmäla det så får du tillbaks allt.

Jag blev hackad förra sommaren (tips logga ALDRIG in på b.net på en annan dator än din egen ffa inte offentliga / skol datorer).

Det var bara att maila så fick jag tillbaks allt som det var

Medlem

Slappna av och snacka med dom istället? Lönt och bli upprörd på ett forum?


signatur

//mvh

1
Skriv svar