Robot
Testa Wroom

Fysikfokuserande bilspel i samma anda som Elasto Mania.

#elasto-mania, #across, #wroom


Medlem
Testa Wroom

Woo ser kul ut! Måste testas.

Medlem

Yaaay


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Har man spelat mycket Elasto Mania så tar det lite tid att vänja sig vid fysiken och styrningen, men det är ett riktigt skönt spel. Bra jobbat!

Medlem

Ser sjukt fult ut men också sjukt kul ut. Och i min värld vinner alltid kul framför utseende. Definitivt ett test.

Medlem

Charmigt är ordet!
Enkelhet är receptet till succé!

Här ser ni framtiden.

Medlem

Trials HD i simpelt format?

Medlem

Kul spel, önskar dock att de hade samma styrning som Across

Medlem

Riktigt kul spel, tyvärr kommer det inte överens med min laptop som jag främst tänkte spela det på.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Haha skönt spel xD

Medlem

ser riktigt kul ut. dom får fixa upp det på steam eller något så kommer det hamna i top 5 på "top sellers" =P

Medlem

Ganska roligt, men kontrollerna kändes lite fel på nått sätt.

Medlem

Kraschar så fort jag försöker starta en nivå....

Medlem

Spelade några minuter på datorn, var kul men fel plattform. Släpp det till Android och det kan bli succé.

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Kraschar så fort jag försöker starta en nivå....

Hej! Ladda gärna ner den uppdatera versionen från hemsidan.
Vi upptäckte ett fel i ATI's drivrutiner som gör att spelet kraschar med en viss grafiskt feature. Vi har stängt av det för folk med ATI-kort tills vi hittar en lösning.

Tack,
Jonas

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Kraschar så fort jag försöker starta en nivå....

Hej! Ladda gärna ner den uppdaterade versionen från hemsidan.
Vi upptäckte ett fel i ATI's drivrutiner som gör att spelet kraschar med en viss grafiskt feature. Vi har stängt av det för folk med ATI-kort tills vi hittar en lösning.

Tack,
Jonas

Medlem

vart tankar man det?

Medlem
Skrivet av shaboo:

vart tankar man det?

www.wroomgame.com

1
Skriv svar