LotR: War in the North blir brutalt

Robot
LotR: War in the North blir brutalt

Utvecklarna lovar våldsamheter och Tolkien-trogenhet i det senaste filmklippet.

#lord-of-the-rings-war-in-the-north-2


Medlem
LotR: War in the North blir brutalt

Ser väl precis ut som alla tidigare LOTR-spel?

Medlem

Har man spelat LotRO, har man redan varit i de norra delarna, Angmar och Carn Dûm. Det ser dock bättre ut än förra gången, och ett roligt actionlir är aldrig fel.

Medlem

Varför så fruktansvärt dålig grafik?! det är ju 2011 ffs! :S


signatur

cags

Medlem

Kommer nog bli grymt

Medlem

Skall bli intressant att följa upp


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Får vänta lite, verkar bra än så länge.

Medlem

ser riktigt smaskigt ut!

Medlem
Medlem

Som tidigare talare sagt så har redan LOTRO låtit oss besöka dessa platser, och Tolkien Entersprises sammarbetar med Turbine där med... Känns som de vill nå en publik som inte har riktig koll.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Hmm, det är ju ändå LOTR så helt ointressant är det inte

Medlem

Vad får man om man sätter ihop legend of the seeker ( tv serien ) och lord of the rings.

That......

Medlem
Skrivet av cags91:

Varför så fruktansvärt dålig grafik?! det är ju 2011 ffs! :S

Dålig grafik? Jag tycker det ser riktigt vacker ut iallfall... Blir intressant

Inaktiv

Nu råkar jag själv gilla steam till vissa spel jag har. Modern Warfare 2 funkade bra.
Duke Nukem blir säkert bra integrerat i detta med.

Men!
Gläd er inte för mycket när spelet som ni sedan vill spela med moddar enbart släpps till steam och det inte finns någon retailvariant (som var fallet med mw2). Steamverisionen av Oblivion går inte att modifiera som jag har förstått det. Detta är en oroväckande utveckling och konsollifiering av pc-spel.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Hoppas det här blir ett bra lotr spel, dom senaste är ju "brutalt" dåliga.
Hoppas nån gör en battle for middle earth 3 efter det här

Medlem

luktar lotr:conquest


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Ser ju hur tråkigt ut som helst. Seriöst? Snacka om att försöka göra en blomma av en komposthög.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

... Varför kan det aldrig få komma något vettigt LOTR-spel? Ja, mer än Battle for Middle-Earth 2 då det vill säga.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Troublegum:

Nu råkar jag själv gilla steam till vissa spel jag har. Modern Warfare 2 funkade bra.
Duke Nukem blir säkert bra integrerat i detta med.

Men!
Gläd er inte för mycket när spelet som ni sedan vill spela med moddar enbart släpps till steam och det inte finns någon retailvariant (som var fallet med mw2). Steamverisionen av Oblivion går inte att modifiera som jag har förstått det. Detta är en oroväckande utveckling och konsollifiering av pc-spel.

Jag har Oblivion från Steam och alla moddar funkar lika bra som om jag haft spelet på skiva.
Bara slänga in moddarna i Oblivion-mappen som vanligt.

Medlem

Upp till bevis skulle jag vilja säga

Medlem

Varför görs inga rollspel som Dark Messiah och Oblivion? Älskar de spelen, spelar dem fortfarande. First person med svärd och magi var den bästa kombinationen! Skaparna av Oblivion och Dark Messiah har kollen på hur dessa "svärdsspel" ska vara

Önskar fler fattade denna vink och gjorde detsamma som dem.

1
Skriv svar