Battlefield 2142 patchat

Robot
Battlefield 2142 patchat

Ett drygt års väntan belönas med gratis kartpaket och nya banor.

#nyhetstips, #battlefield-2142-northern-strike


Medlem
Battlefield 2142 patchat

Åh fan Man kanske ska installera spelet igen då!

Medlem

Nice av dem att släppa uppdateringen tills slut iaf Och gratis banor är ju inte helt fel heller, framförallt strike at karkand xD Vore kul att se hur den ser ut, dock har man ju inte 2142

Medlem

Nice, blir nog till att installera spelet igen iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det här är så symptomatiskt för DICE inställning till PC-plattformen. Självklart får det väl ses som positivt att de släpper något de lovat för länge sedan, men det är alltid lägsta prioritet.

Det här är ju ändå Battlefield-serien som de på något märkligt sätt påstår sig värma om.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Oj, det här spelet hade jag glömt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt sugen på att installera spelet igen.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Nu får de fan släppa det på Steam!

Medlem

Kommer tyvärr 2 år försent typ, spelet är ju dödare än Bf2.. hade varit sweet att prova NSmapsen, men nu får det vara. Men det är ju typiskt DICE att vänta ett par år för länge innan de ger spelarna vad de vill ha - ett fungerande spel.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Inte för att jag bryr mig om tipstack eller så men blir lite nyfiken på hur ofta ni kollar era tips?
Tipsade nämligen om detta för ungefär en vecka sen!?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Redaktör

Tommy_h: vi kollar nyhetstipsen flitigt, men det händer (tyvärr alltför ofta) att vi glömmer fylla i tipstacket och ibland hamnar tips mellan stolarna. Denna patch släpptes mig veterligen officiellt först i går, kanske var det därför ingen nyhetsskribent nappade på ditt tips.


signatur
Medlem

Kul, spelade det här om dagen faktiskt. Titan-läget är unikt och roligt, det är väl det och walkers som är skoj... ett tag.
De lär ju få göra en nytappning i framtiden!

Medlem

Strike at Karkand i 2142 version är riktigt kul.

p.s. kul med tipstack

Medlem
Skrivet av Posuic:

Nice av dem att släppa uppdateringen tills slut iaf Och gratis banor är ju inte helt fel heller, framförallt strike at karkand xD Vore kul att se hur den ser ut, dock har man ju inte 2142

Denna film är från betan men banan är densamma:

http://www.youtube.com/watch?v=KKiYBTYkGVg

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Oj, det här spelet hade jag glömt.

haha precis..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hoppas det inte blir samma med fler spel, som det allt oftare ser ut att bli - att dom tar fram ett spel och patchar den tills den inte säljer längre, sedan kommer en uppföljare. Det blir likadant med den, patchar tills den inte säljer och sedan kommer nästa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Måste börja leta fram ea downloadern, var väl där jag köpte spelet ifrån

Medlem

Va? Finns det folk som fortfarande spelar detta.

Tror jag har en sammanlagd speltid på 2-3 timmar eftersom det var totalt ospelbart när det kom.

Men dom dom som spelar det så kan jag tänka mig att det är välkommet!


signatur

Supervisor Skyttegrav.se
#skyttegrav.se @ irc.quakenet.net

Medlem

Jag satte mig och spelade spelet. Efter ha spelat Battlefield 2 och Battlefield 2142 så frågar jag mig själv "Är det här verkligen vad alla BFBC2 whiners saknar?", visst, 64 spelare och commanders, fler och större squads, skitbra. Men shit vad kaotiskt och okontrollerat striderna är, det är granater konstant och överallt, explosioner med mera. Vapnen har en urkass träffsäkerhet, ett maskingevär träffar ingenting som är längre än 30 meter bort om du inte skjuter i pyttesmå bursts och då är frågan om det inte är bättre att bara köra assualt. Dolphin dives är en vinnande taktik. Squadleaders tvingas hålla sig långt bakom striderna och vara "spanare" för att se till att hålla spawn punkten vid liv ,den nedläggningsbara spawnpunkten i BF2142 hjälper inte eftersom hälften av tiden funkar den inte och vill du lägga en ny måste någon springa tillbaka och förstöra den gamla eller hoppas på att en fiende hittar den.

Jag är ledsen att säga detta, men dessa spel är verkligen inte riktigt guldklimparna jag kommer ihåg, glada minnen, men inte så roliga att spela längre. I Bad Company 2 var det mer vikt på själva vapnena och det fanns en viss kontroll i vad som hände runt om en, visst, man kan fortfarande kasta granater, men det är inte det jävla primära vapnet för folk.

Så jag längtar mera och mera till Battlefield 3, för jag kommer inte sakna Battlefield 2 eller 2142. Och om Battlefield 3 skulle vara "sugspelet" pessimisterna gnäller om, då spelar jag nog vidare Bad Company 2, för det är sannerligen roligare än dessa två spel.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

bättre sent än aldrig. bra att de släpper detta till slut som utlovat istället för att strunta i det och skylla på att det gått för lång tid och att "ingen" spelar längre.

Medlem

Spelade det för ett par veckor sen! va att inga problem å komma in på ett par matcher da

1
Skriv svar