Pc-demo av Crysis 2 på väg

Robot
Pc-demo av Crysis 2 på väg

Vänta dig en demonstration av Crysis 2 den första mars för dig som är sugen på Windows-utgåvan.

#crysis-2, #ea, #crytek


Medlem
Pc-demo av Crysis 2 på väg

Sweet

Medlem

Det verkar inte ligga så mycket fokus på PS3 versionen

Medlem

Vänta...
Måste man förboka för att kunna använda projiceringarna eller för att kunna använda dem med SCAR?

Medlem

Underbart! Ska bli spännande å se hur min nya dator presterar. Hoppas att DX11 finns med.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

När får vi med ett ps3 testa på crysis 2?

Medlem

Men det med mer XP i början etc. gäller väl bara fortfarande för limited edition?

Medlem

Ni med Ps3 får efterskrapet efter att vi alla har testat. Detta bara för ni är så dåliga. <3

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Vänta...
Måste man förboka för att kunna använda projiceringarna eller för att kunna använda dem med SCAR?

Jag tror det blir som vanligt, att man bara får det från början, men att alla kan låsa upp det.

Medlem

är väldigt skeptiskt till crysis 2, xbox demot var en stor besvikelse för mig, får se om pc versionen är bättre, eller om det är samma sak med lite bättre grafik och mus, tangentbord

Medlem

En Holoduke addon till vapnet? Sweet!

Medlem

macke0 har verkligen 0 koll.. Ps3 är bra mycket bättre än 360 på alla plan Hehe.
Har lirat MP-betan på 360, den var medioker. Men SP kampanjen på dator, vilket var bra mycket bättre! Ser verkligen fram emot den här demon!

Jag köper det ändå, behöver inte testa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av a10388:

macke0 har verkligen 0 koll.. Ps3 är bra mycket bättre än 360 på alla plan

DET kan diskuteras ^^

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Skrivet av a10388:

macke0 har verkligen 0 koll.. Ps3 är bra mycket bättre än 360 på alla plan

DET kan diskuteras ^^

Men inte här! Ta det på youtube där det hör hemma.

Ser fram emot det här, då avsaknaden av texturer i betan skapade fler frågetecken än jag önskade få besvarade.

Medlem
Skrivet av macke0:

Ni med Ps3 får efterskrapet efter att vi alla har testat. Detta bara för ni är så dåliga. <3

Ingen konsol är objektivt bättre än den andra. Punkt slut.

Medlem

Ni med Xbox

Kan man sitta och lura lite i spelet är exploateras man direkt och får ett skott i pannan. Är ingen online lirare med skulle vilja testa den riktiga grafiken.

Fast våren kanske börjar i mars och man gör roligare saker än att spela.


signatur

Det var detta...

AW8
Medlem

Mycket trevligt!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av a10388:

macke0 har verkligen 0 koll.. Ps3 är bra mycket bättre än 360 på alla plan Hehe.
Har lirat MP-betan på 360, den var medioker. Men SP kampanjen på dator, vilket var bra mycket bättre! Ser verkligen fram emot den här demon!

Tyvärr så krossar 360 Ps3 på alla plan, speciellt när det gäller multiformatsspelk, se bara i Homefront där 360 inte fick cockpit vy i fordon bara för att PS3 inte kunde hantera det och de ville göra konsolversioerna lika.
Dock är det inget problem för mig, så länge spelen är bra så är jag nöjd
Å andra sidan känns det rätt meninglöst att bråka om så små skillnader, så länge spelet flyter på bra (ej som CoD) så spelar plattform mindre roll. Kan hålla med om att betan på 360 var ytterst medioker, får hoppas på PC betan istället, eller Homefront som iaf ger oss dedikerade servrar på PC och konsol

Skrivet av Kinesaren:

Det verkar inte ligga så mycket fokus på PS3 versionen

Självklart inte, Crysis kan inte konkurrera med Killzone, att satsa på Ps3 vore ekonomiskt självmord för Crytek. PC är svältfödda på bra FPS tyvärr, bortsett från Crysis 2 och Homefront och förhoppningsvis Battlefield 3 så är det tomt. 360 har inget exklusivt förrän Gears of War 3, där finns en klar lucka för Crysis.
Men på PS3 har du ju Killzone 3 som erbjuder bättre grafik, bättre flyt och allt annat, det kan inte Crysis konkurrera med...

Medlem

Köper det dag 1 till PS3.

Ska bli kul!

Medlem

Intressant att se om konsollerna försämrat PC-versionen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Intressant att se om konsollerna försämrat PC-versionen.

Körde leaken(redan pre-orderat limited så whina inte) och optimeringen är underbar. Det ser asbra ut på medium och jag får samma/bättre frames än 1an/warhead(90% av tiden 30+). Interfacet var i leak versionen konsolskadat(antagligen fixas det till release) men optimeringen går inte att klaga på med tanke på att min rigg är snart 4 år. Enda klagomålet med kampanjen(förutom buggarna då) var att den var aslätt även på supersoldier(delta) utan några nano catalysts.

Medlem

Aslätt?

Fy vilken usel spelare jag måste vara som inte kom långt på lättaste innan jag gav upp denna korridor-skjutare. Körde på m8800 GTS med laptoppen och fick ställa ner grafiken på leaken från 1920 till 1280 och grafiken blev mycket lidande. Blir nog bättre när den riktiga kommer ut men kommer köra den på speldatorn istället som har mer muskler.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Aslätt?

Fy vilken usel spelare jag måste vara som inte kom långt på lättaste innan jag gav upp denna korridor-skjutare. Körde på m8800 GTS med laptoppen och fick ställa ner grafiken på leaken från 1920 till 1280 och grafiken blev mycket lidande. Blir nog bättre när den riktiga kommer ut men kommer köra den på speldatorn istället som har mer muskler.

Är du helt tappad säg någon bärbar dator som man kan max spel med som inte kostar 20k -.-

Medlem
Skrivet av stormense:

Aslätt?

Fy vilken usel spelare jag måste vara som inte kom långt på lättaste innan jag gav upp denna korridor-skjutare. Körde på m8800 GTS med laptoppen och fick ställa ner grafiken på leaken från 1920 till 1280 och grafiken blev mycket lidande. Blir nog bättre när den riktiga kommer ut men kommer köra den på speldatorn istället som har mer muskler.

Skulle knappast kalla det för en korridor skjutare. Linjärare än första men fortfarande en del frihet. Upplevelsen är jävligt mycket skönare än första tycker jag. Kampanjen är inte jätte lång dock, 10-12 timmar fast tempot är jävligt högt med många setpieces.

Medlem

Defon, min kostade 22 000 kr 2009.


signatur

Det var detta...

Medlem

Skall bli kul, hoppas jag


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar