Klarar din dator av Brotherhood?

Robot
Klarar din dator av Brotherhood?

Antagligen, men för säkerhets skull bör du spana in systemkraven nu! Såväl minimum som rekommenderat.

#assassins-creed-brotherhood


Medlem
Klarar din dator av Brotherhood?

pff, jadå! Maxas utan problem

Medlem

"Klicka för mer information" fungerar inte för mig

Medlem

Yakolev: prova med en annan webläsare.

Ser ju inte alls farligt ut, maxar nog det utan problem.

Medlem

"Xbox 360® Controller for Windows recommended" nej tack

Inaktiv

hahaha... hårdvaru-tillverkarna kommer gå i kk

Medlem
Medlem
Medlem

Yepp


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Verkar bli som en "promenad i parken" för min dator.

Medlem

Jippie ännu ett problem som min dator inte klara, förvånad? Inte det minsta! Men pluset är väl att Civ V funkar fast det inte ska det

Inaktiv

Den där processorn har jag: AMD Athlon X2 64 2.4GHZ.. så borde typ klara mig.

Min laptop klarar det, så då klarar "my main thing" det med...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lätt som en baggis! Dock så är jag lite orolig att min dator har blivit lite seg på senaste tiden. =/

Black Ops har jag lite dålig fps i på vissa banor... Hade jag inte för någon vecka sen!

Vette tusan hur det kan komma sig... Kanske någon patch som krånglat till spelet...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Asså va fan.. kräver spelen mindre nuförtiden eller? Rekommenderat 8800GT????? Det graffekortet var populärt för 5-6 år sen kanske...? Im confused

Medlem

Konsollernas fel


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

man lär ju aldrig kunna maxa det om man har precis recommended, men vad vet jag, det kanske är sjukt bra optimerat.

Medlem

Nästa år kommer MOBILTELEFONER vara snabbare än dagens konsoller. Läs på om Tegra 3 och 4 (quad core i Augusti)

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Asså va fan.. kräver spelen mindre nuförtiden eller? Rekommenderat 8800GT????? Det graffekortet var populärt för 5-6 år sen kanske...? Im confused

Med ett 8800GT _kanske_ du kan starta spelet. Lär ju aldrig gå att spela med "OK" gfx och bra flyt.

Medlem

Xboxen fixar ju detta galant!

Skrivet av raefzm88:
Skrivet av DonneR93:

Asså va fan.. kräver spelen mindre nuförtiden eller? Rekommenderat 8800GT????? Det graffekortet var populärt för 5-6 år sen kanske...? Im confused

Med ett 8800GT _kanske_ du kan starta spelet. Lär ju aldrig gå att spela med "OK" gfx och bra flyt.

jodå iaf assassins 2 som jag nästan maxade med mitt 8800gts och amd athlon 6400


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lätt. Bring it on!

Inaktiv

här är beviset att konsolerna saktar ner pc utvecklingen... för er som inte trodde på det... ps. det här kanske är starten för konsolernas undergång jag menar, vem vill spela nya spel med samma grafik som det var för ett par år sedan? inte jag o jag bryr mig inte särskilt mycket om just grafikdelen ds.

Medlem

kaem, vi som föredrar att köra flotta bilar, bo vid vattnet eller i stan, köpa fina kläder, bjuda TJEJER på middag osv. Vi vill inte plöja ner 10-30 000 per år på en jävla pc och utföra research för att "se om den klarar spelen för en tid framöver", för att spela äventyrsspel med mus och tangentbord.
Klart de måste bromsas, för man har ett bra tomt liv om man vill plöja ner krona efter krona i hårdvara och lägga ner timme efter timme att installera hårdvara och mjukvara..

Medlem
Skrivet av Mortalis:

kaem, vi som föredrar att köra flotta bilar, bo vid vattnet eller i stan, köpa fina kläder, bjuda TJEJER på middag osv. Vi vill inte plöja ner 10-30 000 per år på en jävla pc och utföra research för att "se om den klarar spelen för en tid framöver", för att spela äventyrsspel med mus och tangentbord.
Klart de måste bromsas, för man har ett bra tomt liv om man vill plöja ner krona efter krona i hårdvara och lägga ner timme efter timme att installera hårdvara och mjukvara..

Sen handlar det ju inte direkt om 10-30000 per år, utan snarare att du lägger till två tusenlappar när du köper datorn du redan sitter vid för att klara av spelen med ungefär samma framerate som konsollerna.

Vill inte starta en konflikt, men det känns som ett ganska vanligt argument mot datorspelande att det skulle vara mycket dyrare, vilket det inte direkt är.

Ser förövrigt fram emot Brotherhood, provade det på polarens Xbox och det är ju grymt roligt!

Medlem
Skrivet av Mortalis:

kaem, vi som föredrar att köra flotta bilar, bo vid vattnet eller i stan, köpa fina kläder, bjuda TJEJER på middag osv. Vi vill inte plöja ner 10-30 000 per år på en jävla pc och utföra research för att "se om den klarar spelen för en tid framöver", för att spela äventyrsspel med mus och tangentbord.
Klart de måste bromsas, för man har ett bra tomt liv om man vill plöja ner krona efter krona i hårdvara och lägga ner timme efter timme att installera hårdvara och mjukvara..

Haha, 10-30000 per år? Jävlar vad du måste köpa datorer! Min dator är från 2006 och den klarar detta spelet galant, kostade 6000 när den köptes.
En ny monsterburk behöver inte kosta mer än 7-8000. Konsol-fanboys...

Edit: Man behöver inte heller göra "research" om datorn klarar spelet eller inte. Någon som behöver lära sig lite grundläggande hårdvara?

Medlem

Detta ska ej vara några probs

"vi som föredrar att köra flotta bilar, bo vid vattnet eller i stan, köpa fina kläder, bjuda TJEJER på middag osv."
Du verkar ju ha råd med en Fiiin dator eftersom du har råd me allt dedär

Inaktiv

Dom flesta spelen har väldigt låga recomended specs.

Medlem

Inga problem!

1
Skriv svar