100 000+ har ansökt till stängda APB: Reloaded-betan

Robot
100 000+ har ansökt till stängda APB: Reloaded-betan

All Points Bulleting börjar snart om på nytt och Reloaded Productions är nöjda medbeta-uppslutningen.

#apb-all-points-bulletin, #realtime-worlds, #reloaded-productions


Medlem
100 000+ har ansökt till stängda APB: Reloaded-betan

Hm... Hoppas på att de har förbättrat konceptet lite och inte håller kvar i den stela världen som det tidigare var.
Roligt spel men väldigt ostabil nätkod då man fick konstigt lagg och osynkade skott.

Hade lite små roligt i betan förut men då min polares dator säckade ihop till o från (Han är lite dum i huvudet när det gäller datorer) så orkade inte han försöka fixa det (Lata f*nskap >.<).
Hoppas att APB blir ett väldigt bra spel då SA-MP och alla GTA spel är grymma (Började lite nere då jag aldrig har varit ett stort fan av 2D (top view) spel och gick sen uppåt och lite neråt efter 3an).

Medlem

Siffran är nog sådär hög för att det var så lätt att säga ja. Alla som hade tidigare accounts i APB fick ju mail, och det var bara att trycka "OK" i princip, för att claima en plats. Jag ser i alla fram emot betan. Gamla APB var inte långt ifrån att få min subscription, och det kan väl knappast vara sämre nu, eller?

Medlem

Hmm... hälften av 100k= 50k, hoppas de har bra servrar. 370 ping och försöka ramma nån med bil är inte kul D:

Medlem

Förbättra spelet borde egentligen vara rätt enkelt. Dom har ju hela forumet fullproppat med idéer som folk lämnade under förra beta testet, många blev även framröstade av communityt men totalt ignorerade av utvecklarna.

Själv tycker jag största problemet i APB var att det blev på tok för enformigt. Åk från punkt A till punkt B och gör nått värdelöst mission medan andra spelare försöker stoppa dig. Istället för att fokusera spelet kring tjuv och polis konceptet dom började med blev det som helt vanlig team-deathmatch. Är det det jag är ute efter så startar jag hellre upp GTA4 och kör det online, 100ggr roligare.

Medlem

DiDDi, träna lite på SA-MP då, där finns det inte till sync när det gäller att ramma bilar ( clienten är dock grym ).

On topic: Testade det tidiagre APB't men gillade de inte då de var smått enformigt och ur usel nätkod.
Hoppas på att jag kommer in på betan!

Medlem

APB torde varit en dyr läxa för dem.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Tjena alla

har ni nån anning om dom som köpte den innan måste dom köpa den igen ?
kommer man ha den/dom char fortfarande ?

1
Skriv svar