Comeback som FZ-skribent

Flakmonkey
Comeback som FZ-skribent

Har ju skrivit en hel del för FZ genom åren men på senare tid har det pga tidsbrist inte blivit alltför mycket av den varan. Häromdagen så pratade jag emellertid med @Spiken och kom fram till att jag både hade lust och tid att skriva lite igen om det inte var en alltför snäv deadline. Jag kan ju prioritera min tid hyggligt ändå och problem uppstår främst om ett spel måste testas och recenseras på bara några dagar.

[ia=25020; large]

Så jag anmälde i varje fall mitt intresse och nu har jag fått i uppdrag att recensera #Yakuza 4 till Playstation 3. Recenserade ju föregångaren så det ska bli riktigt kul att sätta tänderna i fyran och mina förväntningar är hyggligt högt uppskruvade. Som ni kan se ovan så kom skivan idag så planen är att sätta igång redan i helgen så att jag hinner spela igenom hela och skriva ner mina åsikter om det innan recensions-embargot lyfts i början av mars.

Måste erkänna att det känns lite nervöst att göra "comeback". Var ju ett tag sedan man skrev och kanske har man tappat allt? Nåväl, ska i varje fall göra mitt bästa och ge ett ärligt omdöme så får jag helt enkelt se hur det tas emot, mer än så kan man ju faktiskt inte göra

#blogg

Medlem
Comeback som FZ-skribent

Hemgjord kopia?

Skägg.
10 Chambers

Debug-versionerna brukar inte vara så mycket sexigare än så


signatur
Flakmonkey

Saknar när man fick retail-kopior istället, ser mycket bättre ut i spelhyllan

Skägg.
10 Chambers

Och vi inte kunna pubba recension förrän tre veckor efter alla andra? No thanks


signatur

Det kommer att gå bra, du kan skriva, ska bli kul att läsa...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför kunde ni inte lägga upp recensionerna förrän 3 veckor efter alla andra då för? :S

Medlem

För att de väntade 3 veckor på en retail version^?

Skägg.
10 Chambers

Tidigare, i vad vi brukar kalla the dark ages, fick vi spel ungefär samma dag som de släpptes, om vi fick dem överhuvudtaget. Idag har pr-folket förstått att online är lika viktigt som print varför vi kan få tidigare exememplar och leverera omdömen innan spelet finns i handeln.


signatur
Medlem

Ska bli kul att läsa recensionen, skriva kan du!

1
Skriv svar