Ska ni köpa PSP2?

Skägg.
10 Chambers
Ska ni köpa PSP2?

PSP2, eller NGP som Sony vill kalla den, verkar rejält sexig. Älskar hur den rörelsekänsliga baksidan används i #Little Deviants. Frågan är vad priset pris, med tanke på vad PS3 kostade vid lanseringe kan det nog bli dyrt, fastän Sony lovar annorlunda.

[video=7108]


signatur
Medlem

Har faktiskt tröttnat på bärbara konsoler... Annars klarar jag mig med min aktuella PSP1 om abstinensen kommer tillbaks.

Medlem

Vi får se hur det blir. Jag vill se lite bra titlar och vad priset blir innan jag bestämmer mig.

Inaktiv

Får se! Beror helt på priset. Kan tänka mig att betala 1500-2000 kronor men inget mera isåfall.
Men PSP2 och Xperia play lär väl gå på +3500

Är lite nyfiken faktiskt, får se vad priset blir.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Japp, absolut. Jag har aldrig lirat PSP men har varit riktigt sugen ett tag - och så dyker denna upp. Väntar då med att köpa, och lirar på PSP2 istället. Priset verkar ju hamna runt 3300 kr utan 3G om man ska tro Webhallen och Prisjakt. Helt okej måste jag säga, billigare än jag hade befarat!

Medlem

Är inget stort fan av handhållna spelkonsoler, annars hade den antagligen varit väldigt intressant.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag skall nog ha en PSP2

funderade först på NDS, men den får dom nog släppa en lite version av innan jag orkar bry mig.
3d är ingenting jag håller högt alls.

Medlem

Nix. Bärbara konsoler har man lämnat bakom sig sedan Gameboy.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag ska absolut skaffa en!

Medlem

Absolut =3 kommer några spel det till den som man "måste ha"

Flakmonkey

Lär bli så ja... förmodligen inte på releasedagen men när det finns lite kul spel och man kan få den i någon bra kampanj så kommer jag nog slå till

Medlem

Om man kan använda den som surfplatta och läsa tidningen i sängen. Så gammal är jag

Min PSP använder jag till podradio. Ljudet är helt enkelt perfekt för pratradio. Annars hade jag sålt den redan förra året.


signatur

Det var detta...

Medlem

Ett måste om man vill klämma ur varje droppe ur ps3/psn+ mm. Tex har jag move bara för att kunna spela move spelen om jag vill men det blir nog endå 10% move/90% handkontroll.

Medlem

Ja, efter att min låtsas brorsa "lånade" mitt PSP och tog sönder de men vägrar erkänna så är jag sugen på att skaffa en ny och gömma den från honom..

Medlem

Jag saknar ett "Kanske, kanske inte".

Jag är så förbaskat splittrad. Ska jag köpa en PSV eller många PS3-spel?
Ah, jobbiga saker.

Inaktiv

Är fruktansvärt sugen på o skaffa en, tyvärr så är jag väldigt snål och tycker priset verkar vara lite för högt för mig personligen.

Samt vi (eller kanske bara jag) vet inte hur 3G kommer funka i Sverige, kan inte bestämma mig vilken jag skulle välja.

Medlem

Det är en prisfråga... men jag tror inte jag kommer att köpa den.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar