Test Drive Unlimited 2 toppar spelförsäljningen

Robot
Test Drive Unlimited 2 toppar spelförsäljningen
Medlem
Test Drive Unlimited 2 toppar spelförsäljningen

hahaha, Känns som Media Markts marknadsföring lönar sig, andra och tredjeplatsen för dom spelen är tack vare reklam ^^

Medlem

Ännu mer skit som säljer, grattis.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Finner det fortfarande totalt skumt att cs fortfarande kan hålla sig på topp 20 så gott som varje vecka... Borde inte typ alla skaffat det snart isåfall XD

Medlem

Counter Strike 1 ftw! 2005, bara 6 år sen!


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

Medlem

Köpte mig Test Drive Unlimited 2 för 395:- inkl. frakt. Kändes ändå värt, för det är ganska härligt ändå. Finns lite småsaker som behöver fixas, men själva idén är klockren. Har spelat det hela morgonen och kommer nog att spela det under större delen av dagen.

Inaktiv
Skrivet av Posuic:

Finner det fortfarande totalt skumt att cs fortfarande kan hålla sig på topp 20 så gott som varje vecka... Borde inte typ alla skaffat det snart isåfall XD

Jo men problemet är att många blir bannade vilket innebär att dom måste skaffa nytt. Valve tjänar pengar på sina fuskare. Rätt åt fuskarna!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Posuic:

Finner det fortfarande totalt skumt att cs fortfarande kan hålla sig på topp 20 så gott som varje vecka... Borde inte typ alla skaffat det snart isåfall XD

Jo men problemet är att många blir bannade vilket innebär att dom måste skaffa nytt. Valve tjänar pengar på sina fuskare. Rätt åt fuskarna!

Alla fuskar ju inte ens VAC är bra men långt ifrån perfekt, kombinera med tjurig support på Valve och du får så lov att knalla och köpa nytt.
Största anledningen att jag undviker Steam, blir ett spel bannat så ryker alla, dumt när man har 30+ spel

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Posuic:

Finner det fortfarande totalt skumt att cs fortfarande kan hålla sig på topp 20 så gott som varje vecka... Borde inte typ alla skaffat det snart isåfall XD

Jo men problemet är att många blir bannade vilket innebär att dom måste skaffa nytt. Valve tjänar pengar på sina fuskare. Rätt åt fuskarna!

Alla fuskar ju inte ens VAC är bra men långt ifrån perfekt, kombinera med tjurig support på Valve och du får så lov att knalla och köpa nytt.
Största anledningen att jag undviker Steam, blir ett spel bannat så ryker alla, dumt när man har 30+ spel

Åker man på en account ban så lär man ju förtjäna den. Så dåligt är inte VAC att det ger en account ban för vad som helst.


signatur

- Wiiga -

Medlem

CS måste väl ändå vara världens mest sålda spel?!
Tycker det är en skam att ett sånt dåligt spel ska komma högt på listorna, har bara spelat 20min.. inte värt det!

Medlem

antar att dataspelsbranchen inte har tillgång till steam's statistik.

Skrivet av Tobblish:

CS måste väl ändå vara världens mest sålda spel?!
Tycker det är en skam att ett sånt dåligt spel ska komma högt på listorna, har bara spelat 20min.. inte värt det!

20 min?!

då är du knappast kvalificerad att tycka till om spelet
finns ju risk att spelet är äldre än dig liksom

Medlem

Måste vara tråkigt att äga Wii.

Medlem

Typiskt konsolnissar som köper allt utan minsta reflektion lr krav. TDU2 har sågats sönder på typ vartenda forum och det har inte ens släppts ett demo, ändå kastar sig folk över spelet som hungriga vargar.
Helt galet asså.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

1
Skriv svar