S: Speldator med skärm, Ett klipp!

Medlem
S: Speldator med skärm, Ett klipp!

Hej, jag vill sälja min stationära PC + skärm.
Windows 7 Ultimate 64 bitars ingår! (original)

Det är en riktigt stabil och grym speldator med massor av ställbara fläktar och alla komponenter är monterade av Kompletts personal så allt är snyggt och prydligt inuti.

Jag har varit helnöjd men nu ska vi bygga om hemma och den stackars stationära datorn har ingen behändig plats längre utan jag vill köpa en bärbar dator.

Specifikationer:
*Processor: AMD Phenom X4 9650 Quad Core 2,3 gHz (9,2 gHz på de fyra kärnorna tillsammans!)

*Hårddisk: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB SATA 3.0 32mb cache

*Moderkort: M4N82 Deluxe SocketAM2+AM3

*DVD-Brännare: Samsung 22x

*Ram-Minne: Corsair PC6400 DDR2 4gb KIT CL5

*PSU: 750W ATX med 8x SATA

*Grafikkort: XFX Radeon HD 4870 1gb GDDR5
PCI-Express 2.0

*Lådan: Antec Twelve Hundred Gaming Case

*Övrigt: En extra 500gb SATA-Hårddisk har jag monterat in i datorn själv. Den är på 7200 rpm och 2mb cache

*Skärmen: Samsung SyncMaster 2494hs 24" 50000:1 Kontrast 5ms responstid med touchknappar.

*Microsoft Sidewinder X6 Gamingtangentbord

Jag skickar med ett trådlöst USB nätverkskort från D-link värde 500 kr och ett 2.1 högtalarsystem från Creative (två diskanter och en baslåda)

Recension på datorchassit finner du här:

http://www.sweclockers.com/recension/6117-antec-twelve-hundre...

OBS OBS OBS MAILA mig om du är intresserad! OBS OBS OBS
Bilder finns att få!
Hör av dig till gnask@telia.com
10.000:-
8000:- <-- Snabb affär (Innan Februari 2011 är slut)
Svante

Medlem
Skrivet av gnask:

*Processor: AMD Phenom X4 9650 Quad Core 2,3 gHz (9,2 gHz på de fyra kärnorna tillsammans!)

Du kan inte bara slå ihop det sådär -.-

Medlem

Hellre det än att folk tror att det är EN processor på 2,3gHz, inte alla som vet vad quadcore är.
Dom får fråga om det verkar tokigt, inte svårare än så!

Medlem

Det var ju absolut inget klipp för att vara helt ärlig..

Medlem

8000? Är detta något skämt?

Du kan få en MYCKET bättre dator, NY, för 7000.

Tycker fan synd om den du lurar på denna skiten för 8000.

Inaktiv
Skrivet av gnask:

Hellre det än att folk tror att det är EN processor på 2,3gHz, inte alla som vet vad quadcore är.
Dom får fråga om det verkar tokigt, inte svårare än så!

Det är "EN" processor. Det är 4st kärnor i denna processorn, varav namnet QUAD. Sedan kan du inte bara lägga ihop antal kärnor*GHz och få ut den totala frekvensen. Fungerar inte riktigt så.

Lycka till med affären, även om priset är en smula överdriven..

Medlem

Äsch kan få en sån här dator med skärm för säkerligen 6500 som max är villig och kanske göra affär med dig för endast datorn på prislappen 4000 det är det mesta du kommer få tror jag du kommer med lite tur få nån att köpa den för 5000

1
Skriv svar