Rage – kolla in den nya filmen

Robot
Rage – kolla in den nya filmen

En och en halv minut från en vacker värld på dekis.

#rage, #id-software, #quake, #motorstorm


Medlem
Rage – kolla in den nya filmen

ser fint ut

Medlem

För många bra spel i år!!

Inaktiv

Meh too little too late

Medlem

Jag hade blivit tokhypad av den här videon om det inte varit för att man hört om det här spelet i åratal.
Intresset har liksom hunnit komma och gå vid det här laget.
Personligen skulle jag föredra om dom slutade att göra reklam för ett spel tre år innan det släpps.

Men men, ser onekligen schysst ut

Inaktiv
Skrivet av Ondska:

Jag hade blivit tokhypad av den här videon om det inte varit för att man hört om det här spelet i åratal. Intresset har liksom hunnit komma och gå vid det här laget. Personligen skulle jag föredra om dom slutade att göra reklam för ett spel tre år innan det släpps.

Det funkar ju för Blizzard, så inte konstigt andra provar det.

PaZ
Medlem

Jag har inte läst så mycket om Rage förut, men det här känns väldigt... Fallout?

Medlem

Jag fick borderlands vibbar typ

Inaktiv

finns det en 3rd personsvy?

Medlem
Skrivet av PaZ:

Jag har inte läst så mycket om Rage förut, men det här känns väldigt... Fallout?

Fallout möter Borderlands. <.< De får allt leverera innovativt gameplay och högkvalitativ handling för att jag ska bli intresserad av att köpa detta...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av PaZ:

Jag har inte läst så mycket om Rage förut, men det här känns väldigt... Fallout?

Fallout möter Borderlands. <.< De får allt leverera innovativt gameplay och högkvalitativ handling för att jag ska bli intresserad av att köpa detta...

Jag har varit hypad över detta spelet innan, men desto mer jag ser desto mer känner jag att jag överskattat det, det behöver inte kännas nytt eller direkt innovativt, men jag vill ha ett spel som suger in mig och inte är bara another shooter så många spel är idag. Settingen är riktigt trevlig

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av PaZ:

Jag har inte läst så mycket om Rage förut, men det här känns väldigt... Fallout?

Fallout möter Borderlands. <.< De får allt leverera innovativt gameplay och högkvalitativ handling för att jag ska bli intresserad av att köpa detta...

Ja verkligen

Medlem

det enda jag är lite rädd för är att rage kan bli för fps-inriktat för min del. hoppas att dom tar klivet mot fallout-känslan(känslorna?), snarare än ett shoot 'em up i ny miljö.

Medlem
Skrivet av TruB:

men jag vill ha ett spel som suger in mig och inte är bara another shooter så många spel är idag. Settingen är riktigt trevlig

Det där håller jag helt med om, däremot tror jag att spelet kommer leverera.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

meh, påminner för mycket om Borderlands, eew. Gillar inte den stilen med luffare som slåss ute i öknen.

Vi får se..

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Ondska:

Jag hade blivit tokhypad av den här videon om det inte varit för att man hört om det här spelet i åratal. Intresset har liksom hunnit komma och gå vid det här laget. Personligen skulle jag föredra om dom slutade att göra reklam för ett spel tre år innan det släpps.

Det funkar ju för Blizzard, så inte konstigt andra provar det.

Inte enligt mig i alla fall, men enligt alla casual gamers så kanske. Ledsnat på deras spel så fort dom släppt information om ett nytt spel.. eller "nytt", gör alltid uppföljare och kan inte göra nå nytt.

Medlem

Ni som gnäller skit i å köpa det då...
Klart köp här

Medlem

Känns som man har sett det här för många gånger innan, har nästan tröttnat innan jag ens spelat det.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Ni som säger att det är likt Borderlands/Fallout har rätt! Det kallas ju "post-apocalyptic" i fictionen och har funnits längre än datorer/spel och även film funnits


signatur

IDKFA

Medlem

Säkerligen schyst motor som vanligt från ID men mer än det, nja...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Ful logga, snyggt spel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt besviken på grafiken.

Medlem

Verkar inte så speciellt men blir säkert bra.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Ni som säger att det är likt Borderlands/Fallout har rätt! Det kallas ju "post-apocalyptic" i fictionen och har funnits längre än datorer/spel och även film funnits

Ja, men det är ju det som är kritiken i princip: De verkar hypa sin setting och visuals i första hand, men vi har sett det förut och vill att de visar vad de gjort som är nytt, d.v.s. story, gameplay osv. Det lilla pang-panget vi fick se här hoppas/tror jag inte representerar dessa.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

92 på metacritic, det gissar jag på. undrar även vad det är för låtar dom spelas under trailern. grymt skön musik.

Medlem

Någon som vet vad låten heter?


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

Medlem

Det är Id Software. Kommer självklart bli ett riktigt bra spel. Punkt.

Medlem

Intresset har liksom hunnit komma och gå vid det här laget.

Medlem

"och de legendariska shooter-utvecklarna betraktas inte per automatik som gudar längre."
Eh va? Jo skulle jag vilja säga. Finns ingen annan studio som jag har sån respekt för. Jag hoppas verkligen detta blir ett grymt fps utan cutscenes och scriptade händelser, eller iaf minimalt med sånt.
Rage och Crysis 2 är de jag ser fram emot mest detta år. Och Duke Nukem för att det just är Duke


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Det vann typ alla best of e3 kategorier som fanns förra året, stor risk att det kommer bli dåligt....

12
Skriv svar