Robot
Resistance 3

50-talet har aldrig varit mer ogästvänligt. Vi tar våra första stapplande steg i en värld på gränsen till undergång, och vi är imponerade av vad vi ser.

#insomniac, #resistance-fall-of-man, #resistance-2


Inaktiv
Resistance 3

Ser bra ut!

Medlem

Usch, har ägt båda spelen men jag bytte bort dem, tyckte att spelen var jätte b.


signatur

cags

Medlem

Jag var inte heller förtjust i dem två första delarna av detta spel men trean ser klart mer lovande ut,

Medlem

Är det inte att spoila lite när ni nämner att de är utomjordingar?

Flakmonkey

Gillade de två första, speciellt de annorlunda vapnen som verkligen skiljer sig från de spel som släpps idag där allt går åt det mer realistiska hållet. Antar att det är min förkärlek för Quake och Unreal som visar sig där Sen så är det ju scifi och det är alltid ett plus. Så trean kommer man ju definitivt skaffa sig ^^

Medlem

med så smarta fiender är det inte konstigt att de tagit över planeten ! dock måste de underskattat de underjordiska luffarnas förmåga att slå tillbaka ... måste all sci-fi påminna om Battlefield earth??

Inaktiv

går det att köra i 3rd person?

Medlem

Ettan tyckte jag var bra. Tvåan köpte jag aldrig. Ser fram emot att se vad det blir av trean!

Medlem

Usch, ser riktigt otäckt ut när han knäcker den där stackars flickans ben :S skulle inte klara av att spela detta

Medlem

Säger som jag alltid gör ; pc or gftfo

Medlem

Top 5 mest efterlängtade spelen det här året... Homefront, Killzone 3 och BF3, Rage är dem övriga fyra.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tycker ettan var bra, tvåan var helt okej. Ser verkligen fram emot detta.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem
Skrivet av bent toe:

Top 5 mest efterlängtade spelen det här året... Homefront, Killzone 3 och BF3, Rage är dem övriga fyra.

Homefront - check
BF3 - check
Rage - check
Glöm KZ3 och R3 och släng in Brink och Diablo 3 och du har en riktigt fin top 5

Medlem

Helt klart en 3a för likt ettan å tvåan.

Medlem

Jaha anomali skippa diablo 3 kommer ju inte i år eller? Å kommer bf3 i år? Rage å brink är dom bra? Tycker folk det redan 2st helt nya spel? Å ni glömde Dead space 2

Medlem

När jag såg bilden på förstasidan började jag undra va fan Joe sprang runt med en futuristisk assault rifle för.

Medlem

Byter man vapen så där? Skickar upp en meny? Skulle bli tokig på det. Teammates verkar som vanligt inte göra nån nytta alls och bossen såg löjligt korkad ut. Nä det verkar inte lovande.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Har de inte offline split-screen så får det vara.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

1:an var Asbra! 2:an sög! 3:an hoppas jag på!

1
Skriv svar