Tokbra trailer från Dead Island

Medlem

Zombieslakt från skaparna av Call of Juarez serien? Kan inte bli annat än bra! Jag hade helt glömt bort detta, kul att det fortfarande är på gång. Trailern var något av det bästa jag sett på länge vad det gäller speltrailers, fruktansvärt stämningssättande!

Medlem

Den var bra tills dom körde baklänges.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Addera lite pappablödighet och tåren ligger och väger på ögonlockskanten. Faktum är att jag hade en mardröm om zombies för inte så länge sedan, där jag behövde skydda min familj. Riktigt, riktigt obehagligt.[/quote]

Brukar oftast drömma om zombies..
Kanske för att ja tittar på för mkt zombiefilmer och spelar för mkt zombiespel ;p

Medlem

Kommer detta till PC?

*puts on sunglasses*

FUUUUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Öppen värld och co-op. Tjaa det kanske kan bli nåt då. Ser ju lite bättre ut på de färska dumparna i alla fall. Men är inte helt övertygad än

Medlem
Skrivet av St Anger:

Zombies på en tropiskt ö....OMG?! Detta måste vara baserat på Fulcis "Zombie"(AKA "Zombi 2" eller "Zombie Flesh Eaters")!

!!! Bäst är den!!!

Skrivet av jonis:

Man kan ju inte direkt säga att man inte blev påverkad. Otroligt vacker trailer men de får sluta använda barn på det här sättet! Det blir nästan too much för min del.

Bah Ska det vara brutalt så ska det...trams


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Några klara inte av se hela trailern: http://roosterteeth.com/archive/?id=2922


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Några klara inte av se hela trailern: http://roosterteeth.com/archive/?id=2922

lol. Nej men jag kan förstå det. är en riktig rysning. Riktigt snyggt gjort med.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av jonis:

Man kan ju inte direkt säga att man inte blev påverkad. Otroligt vacker trailer men de får sluta använda barn på det här sättet! Det blir nästan too much för min del.

Det finns nästan som en regel att inte ha med barn inom "döda spel".

Men barn är människor med. Så tycker jag iaf.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

123
Skriv svar