Mer material på väg till Left 4 Dead 2

Robot
Mer material på väg till Left 4 Dead 2

Samtliga återstående kampanjer från ettan samt en helt ny. Den nya fokuserar mer på gameplayinnovation än story. Läs vidare!

#dead-island, #left-4-dead-2, #valve, #left-4-dead, #portal-2


Medlem
Mer material på väg till Left 4 Dead 2

fan vad nice! älskar valve

Medlem
Inaktiv

usch! hatar valve

Medlem

Jaaaaaa! Jag har tjatat och tjatat om att jag vill ha Death Toll kampanjen över till L4d2 formatet!

FUCK YEAAAAAAAH!

jag älskar er Valve! TACK!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Hände med oss som har Left 4 dead 1 då? Föredrar hellre att lira Left 4 Dead 1. Men mera DLC åt folket!

Medlem

nice , känner lite sug för en till kampanj faktiskt

Skrivet av kaem79:

usch! hatar valve

wat.....
utveckla.

Medlem

Brrraiiiins!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Valve kan man lita på, inge jävla activision hor dlc här inte!

Keep up the good work.

Medlem

Valve själva tycks inte kunna lägga ner tid eller resurser på att bygga bra DLC-kampanjer (cheapo sacrifice och the passing), bra då att det finns ett community som är kreativt.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Valve kan man lita på, inge jävla activision hor dlc här inte!

Keep up the good work.

Död åt Activison och deras DLC j*****r

Medlem

Yes låter ju härligt.

Medlem
Medlem

Hell yes, trodde aldrig denna, ehm, kanske inte så jättehöga dröm skulle falla in

Men fett nice, Valve e inte dumma dom. Jag trodde dom aldrig skulle läppa detta pga att ingen då längre skulle köpa ettan, men icke, dom gör det endå

Medlem

Jag tror inte dom vill fortsätta stödja och uppdatera ettan, utan försöker få över fler och fler till tvåan. Jag har kört både och ettan känns lite annorlunda, mer skräck och snabba horder, dock färre typer av fiender och ingen melee. I slutändan föredrar jag nog tvåan ändå, även om ettan är trevlig ibland. Frågan är dock om dom kommer försöka få över alla achievements till tvåan också...

1
Skriv svar