Se första filmen från Telltales Jurassic Park

Robot
Se första filmen från Telltales Jurassic Park

Dinosaurie-bonding med inslag av Heavy Rain säger försnacket. Stämmer det? Kolla in filmen.

#telltale-games, #jurassic-park-the-game, #heavy-rain


Medlem
Se första filmen från Telltales Jurassic Park

Alltså de har ju ett skyhögt ansvar att göra det till ett bra spel, eftersom det är en film som bär hela den här filmgenerationen. Och de ser ut att, ja, jag förstår inte... det ser ju jättedåligt ut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Steven Spielberg hallå, inte "Stephen"...

Medlem

Jag tycker inte det ser SÅ dåligt ut som alla står och skrålar om på Telltales forum. Nog för att grafiken ser lite meh ut och inte mäter sig med typ Crisis eller så, men jag tycker att det ser okej ut ändå. Att t-rexen låter lite off kan jag hålla med om dock.

Men sen ska det nämnas att jag är en JP fanboy Det här blir ett dag 1 köp anyways. Hela säsongen för 300 är inte så hemskt, även om det är dyrare än Back to the future.


signatur

Videomupp

Redaktör
Skrivet av Corp!:

Steven Spielberg hallå, inte "Stephen"...

*Går och gömmer mig*


signatur
Medlem

Varför ska alltid alla karaktärer från Telltales spel se ut som om dom är med i Sims?

Medlem

Detta spelet ser hemskt ut.... tyvärr

Medlem

Tyckte de lyckades rätt bra med Back to the Future så vem vet, kanske lyckas de med detta också?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Med tänka på hur många dinosauriespel som finns så bryr jag mig inte om grafiken Blir förmodligen ett köp bara för att det heter Jurassic Park och jag älskar retroprylar

Medlem

pitchad chewbacca- T-rex. Skrämselfaktor!!

Medlem

Stelare trailer får man nog leta efter.

Medlem

Grafiken såg ut att komma från 2000. Vattnet/geggan o början såg ju inte så välgjort ut.. Undrar om det kan mäta sig med det andra dinosaurie spelet? "kommer icke ihåg vad det heter" men det var populärt för ett tag sen!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Risken att Telltale ska göra ett snyggt spel är ungefär lika stor som att cryteck skulle göra ett plattformsspel.
Ser helt ok ut enligt mig iaf

Medlem

Ser lovande ut. Vill ha!

Medlem

Mnjaa.. SNES Jurassic Park är nog roligare .. j/k, verkar intressant det här... Inte det vackraste men om grafiken är lite sämre så kommer kanske spelet ha lägre krav på dator spec = Mera kunder ? (Inte alla som har monsterburkar som klarar av Crysis m.fl idag)


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Det såg ut som Pvt. Vasquez från "Aliens"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det ser rätt mysigt ut faktiskt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

http://www.telltalegames.com/forums/showpost.php?p=454032&pos...

Nu finns även en massa gamplay ute! Spoilers dock så beware på det!


signatur

Videomupp

Medlem

Tänker köpa det hur dåligt det än blir...

1
Skriv svar