Se helvetet på jorden i Dead Island

Medlem

Jisses! Det var en trailer som hette duga, som 2 barns far fick man nästan en knut i magen samtidigt som man kände blodet koka av hat för alla freakin zombies!

Medlem

Bästa trailern jag någonsin sett tror jag. Dels var den snygg, men även gripande och förskräcklig. Sitter med en stor klump i halsen ju och vill bara hem och gulla med ungarna som sover nu. Tur att man kan inse att det bara är ett spel. Hade nog inte fixat en film på det temat.

Medlem

2011 är verkligen spelets år

Medlem

Ett känslofyllt dramaspel med zombietema är vad man kan hoppas på. Jag tvivlar att spelet i sig kommer va lika djupt som trailern verkligen är, men hoppas kan man ju.

Vi behöver ett zombiespel som visar en realistisk bild av denna hypotetiska katastrof, börjar va less på allt besinningslöst dödande helt utan tanke.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Håller tummar och tår att spelet blir lika emotionell som trailern!
Fantastiskt ovanlig och bra.

Medlem

Två potentiellt lovande zombiespel i år? Det tackar man för.

Medlem

Blev glad inte bara för att trailern var grafikmässigt en av dom snyggaste jag sett utan även för att det här spelet inte blev nerlagt som det ryktades om för typ två år sen.

Medlem

wow.. Helt otroligt bra trailer! Lätt den bästa jag sett på länge, jag hoppas att dom lyckas skapa en liknande emotionell känsla i spelet som i trailern! Inte bara att man går runt och dödar massa zombies, utan att dom lyckas behålla samma stämning och känsla!
hade inte ens hört talas om det här spelet men nu.. Vart jag fan taggad

Medlem

Kom på mig själv sittandes med munnen öppen i ett stor gap!

Helt fantastiskt vad dom kan få till det nu för tiden... jag är helt tagen fan i mig!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

wow.. helt underbar trailer..
jag är så himla glad att detta spel inte lades på is, satt och undrade för någon månad sen vad fan som egentligen hände med detta och vilken positiv överraskning jag fick !

Medlem

Fan va ballt med en ny ide. Zombies!
Hoppas nån provar å göra ett spel där man ser typ i första person, och kan skjuta. Utspelar det sig under andra världskriget så blir det epic, men moderna vapen skulle va skit ballt också

Medlem

Hmm .. En häftig story på detta och som sagt lite RPG-element kan det nog passa mig perfekt. Gärna lite skräck också.

Inaktiv

Grym trailer men tveksamn till zombie spel. Älskar filmer. Men aldrig spelat ett zombie spel jag tyckte riktigt mycket om

Medlem

Minst sagt en bra trailer. 2011 ser lovande ut på gaming-fronten!

Medlem

Annorlunda och intressant trailer som lyckas väcka intresse kring ett spel jag nog helt missat. Som andra redan skrivit så hoppas jag att de lyckas behålla detta även i spelet så detta inte blir ännu ett zombie spel likt alla andra som redan finns.

Medlem

Vilken trailer...

Medlem

Nej, den klår inte Deus Ex trailern.

Medlem

Sätt den nu 10+. Tröttnat ALDRIG på den asså! Den är så jävla grym! Hoppas bara att spelet blir desamma.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Nej, den klår inte Deus Ex trailern.

Nog få som gör, spelar just nu Deus Ex och är väldigt, väldigt sugen på "uppföljaren". Problemet för mig är nog att jag tröttnat rätt så rejält på allt vad Zombies heter men om de lyckas göra ett spel som inte är som alla andra kan det nog bli ett spel värt att spela.

Medlem

Trailern i framåtspolning

Medlem
Skrivet av Cortex:

Jisses! Det var en trailer som hette duga, som 2 barns far fick man nästan en knut i magen samtidigt som man kände blodet koka av hat för alla freakin zombies!

Kände detsamma, vilken trailer!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Bam!!
That's how to do it!
Bästa trailern jag någonsin har sett, förtjänar en Oscar!

12
Skriv svar