Om 1 000 000 laddar ner Dragon Age II-demot så...

Robot
Om 1 000 000 laddar ner Dragon Age II-demot så...

Får alla tillgång till extra godsaker! Böcker handlar det om, som ger något speciellt.

#dragon-age-ii, #bioware


MrX
Medlem
Om 1 000 000 laddar ner Dragon Age II-demot så...

Detta ska väll inte vara några problem att lösa i med det är över 3 plattformar. Tror dock att folk kommer att glömma att logga in på sitt EA konto när dem lirar

Medlem

Ganska nice idé tbh.

Here we go again...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inga problem att ladda ner det, bara att sticka till piratebay och tanka....
Va, var ett demo de menade?
Trodde de ville belöna folk som laddade ner via piratebay, tänk vad fel man kan ta

Medlem

Hur i helvete har jag missat att det ska komma en demo den 22 feb!? Katastrof!
Tur att man har testat det på Gamex mässan lite grann dock... inte så mycket till handling då dock!

Nu är det brådis att bli klar med Dead Space 2 och Two Worlds 2...
Har fan inte tid att jobba känns det som.....


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Inaktiv

vilken jäkla lömsk marknadsföring tycker jag. om, om, om verkar bioware säga hela tiden nft. jag brukade oxå säga "om jag var milj... om jag bara var arton...så sku jag va lycklig"! när jag var typ 10.

Medlem

Om vi alla laddar ner ett demo till vardera 360, PS3 och PC så räcker det alltså med att endast 333 334 personer går samman. Lätt match!

Medlem

"Det du får när liret släppts i handeln, om ni lyckas, är in-game-böckerna The Far Cliffs of Kirkwall som ger pengar, och Lothering's Lament som ger erfarenhet."

Varför finns det inga böcker som ger pengar på riktigt?

Ja indirekt så ger väl en massa böcker pengar genom utbildning eller kanske tips på smarta affärsidéer...tja...men liksom, en bok som det trillar ur guldpengar ur, ska det vara så svårt?!

Medlem

Nej, tänker inte utsätta mig för storyn i förtid, spellängden är väl redan kort nog...

Medlem

Då kanske man ska ta å tanka ner det, tänkte egentligen inte göra det känns ingen mening med det är ju ett givet köp ändå

Medlem

Nu vill jag bara ha ett svar från BioWare - om man köper spelet - kan man få spela sk**** i fred då utan att behöva delta i era social utspel, helgalna masshysteriska pre-order idiotier och banala lögner och bara få njuta av spelet? Om 100 000 personer ber er sluta tjattra och ge oss spelet - ger di oss det då? Grrr, blir trött på detta eviga tjattrandet och sociala hysterin på alla spel.
"Just killed Kangaxx" - det är det eda jag kunnat tänka mig att ha på FB eller Twitter - allat annat är bara Fudd....


signatur

A badly drawn wolf

1
Skriv svar