Lär dig om multiplayer i Shogun 2

Robot
Lär dig om multiplayer i Shogun 2

Vårt arkiv bjuder på färsk film med multiplayerinformation!

#total-war-shogun-2


Medlem
Lär dig om multiplayer i Shogun 2

Nu blev jag otroligt sugen på detta spel, men det är fortfarande AIn som håller mig tillbaka


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jäklar vad bra det här såg ut att bli

Medlem

Usch ännu mer administration. Hoppas deras "auto" inställning finns kvar. Och blivit bättre...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Inaktiv
Skrivet av BirkaViking:

Jäklar vad bra det här såg ut att bli

Håller med, ser riktigt bra ut.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Usch ännu mer administration. Hoppas deras "auto" inställning finns kvar. Och blivit bättre...

Det är ju micro som är kul ju
Tror inte CA skulle våga förenkla det alltför mycket. Då skulle många kalla det för fördummning och att CA föråder PC-spelarna etc. etc.

Medlem

Jag brukar inte spela mp i strategi spel men detta gav mig en blodad tand måste jag säga.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta! 18 mars känns så långt borta just nu.

Bra musik för övrigt xD yo ho ho, yo ho!

Medlem

Håller med om att det är micromanagement som är kul i strategiska läget. Använder själv inte några autoinställningar i de tidigare spelen. En diktator har ju vissa kontrollbehov att tillfredsställa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Håller med om att det är micromanagement som är kul i strategiska läget. Använder själv inte några autoinställningar i de tidigare spelen. En diktator har ju vissa kontrollbehov att tillfredsställa.

För mig personligen är det också det roliga i det taktiska läget. Pausar överdrivet ofta och funderar på vad jag ska göra härnäst, nog kan väl det kallas micromanagment också?

(Nyligen insåg jag att många av mina favorit serier är spel i realtid med möjlighet att pausa för att tänka över nästa drag och ge ut order. Europa Universalis, Baldur's Gate och andra infinity engine spel, Dragon Age och Total War)

Medlem

Åh valmöjligheter, det gillar jag Det ska bli roligt att få min stjärt sparkad online eftersom detta blir mitt första Total War. Awesome!

Medlem

Hoppas man kan customiza sin general och enheter i singleplayer också

Skrivet av Rior:

Hoppas man kan customiza sin general och enheter i singleplayer också

Nej går inte


signatur
Inaktiv
Skrivet av Rior:

Hoppas man kan customiza sin general och enheter i singleplayer också

Som sagt ovan går det inte, enbart för multiplayer.

Det finns en del svar på såna frågor och en väldigt intressant kampanjbeskrivning med mycket bilder från Jack Lustig på deras forum här:
http://forums.totalwar.com/showthread.php/7450-A-Shimazu-Camp...

1
Skriv svar