Telltale arbetar på The Walking Dead-spel

Robot
Telltale arbetar på The Walking Dead-spel

Nya rön gör gällande att spelseriegudarna Telltale slipar på zombiespel baserat på The Walking Dead. Men även kring serietidningsserien Fables.

#telltale, #back-to-the-future-2


Medlem
Telltale arbetar på The Walking Dead-spel

Kan aldrig bli för mycket zombie spel! sock it to me baby

Medlem

Zombies har tydligen blivit det nya CoD, alla ska ha en bit av kakan
¨Nå, så länge de gör bra zombiespel så klagar jag inte

Medlem

Bara det inte blir ett peka och klicka spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas att de följer serien då

Medlem

*Serietidningen

Medlem

Oooh! Jag gillar zombier, blir aldrig trött på dessa seglivade varelser.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Walking Dead är en såpopera i zombieförklädnad. En rätt dålig såpopera därtill, så det är uppenbart att Telltale bara vill kapitalisera på zombiegenren.

Medlem

En awesome serie kräver ett awesome spel


signatur

True to Caesar

Inaktiv
Skrivet av galnegus:

Walking Dead är en såpopera i zombieförklädnad. En rätt dålig såpopera därtill, så det är uppenbart att Telltale bara vill kapitalisera på zombiegenren.

Det är din åsikt, men du befinner dig i en liten minoritet. Nästan alla tycker Walking Dead är grymt bra. Som TV-serie har de fördelen att kunna göra karaktärerna mer detaljerade och djupa, vilket de också har utnyttjat enligt mig. Nackdelen med tv-serier som blir populära är att de oftast drar ut på dem för länge (det ska mjölkas pengar) istället för att bestämma sig för ett par begränsade säsonger.

Medlem

Walking Dead äger.

Kul med fler zombiespel.

Medlem
Skrivet av galnegus:

Walking Dead är en såpopera i zombieförklädnad. En rätt dålig såpopera därtill, så det är uppenbart att Telltale bara vill kapitalisera på zombiegenren.

Är det bara jag som känner lukten av ett troll?

Medlem

Oj då. Låter ju intressant faktiskt.

Medlem
Skrivet av Jansons Frestelse:
Skrivet av galnegus:

Walking Dead är en såpopera i zombieförklädnad. En rätt dålig såpopera därtill, så det är uppenbart att Telltale bara vill kapitalisera på zombiegenren.

Är det bara jag som känner lukten av ett troll?

Ja, det är väl klart. H*n håller ju inte med dig så det är klart att h*n är ett troll. Duh...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

AWESOME!!! Älskar serien och kan ALDRIG bli för mycke zombie spel/filmer!!!!!

1
Skriv svar