"Activision misshandlade Guitar Hero"

Robot
"Activision misshandlade Guitar Hero"

Före detta utvecklaren Kelly Summer tror att det fortfarande finns en marknad för gitarrspelen.

#activision, #guitar-hero, #redoctane


Inaktiv
"Activision misshandlade Guitar Hero"

håller med. sista seriösa GH spelet var trean LoR.

Medlem

Det är problemet. Snabba Cash är allt som gäller, ingen bryr sig om kvalitén längre, utan spy ut så mycket man kan på så kort tid som möjligt. Sen när marknaden är mätt, lägg ner märket och företaget...

Medlem

Tyckte att GH2 var det sista bra, sen gick det bara utför medans Harmonix fortsatte med rock band som höll en betydligt högre kvalitet än alla senare GH spel.


signatur

Xd

Medlem

GH:Metallica var det bästa

Inaktiv

Blev för mycket skit. Varför ska man betala en nytt spel för 599 kronor som innehåller några nya låtar? Nej, Nej och Nej!

Medlem

if you make money fast, make the money last..

Medlem

LOL! Och det gäller inte CoD då, eller? Hoppas Activision dör inom en snar framtid.

Medlem

FUCKING ACTIVISION

Medlem
Medlem

Activision misshandlar allt dom rör vid. I mänsklig form så hade dom varit en alkoliserad AIDS-smittad våldtäktsman.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Activision misshandlar allt dom rör vid. I mänsklig form så hade dom varit en alkoliserad AIDS-smittad våldtäktsman.

En mycket bra jämförelse.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Mahone:

Activision misshandlar allt dom rör vid. I mänsklig form så hade dom varit en alkoliserad AIDS-smittad våldtäktsman.

Håller med.
Det värsta med Activision är att de har infekterat Blizzard

Medlem

Håller med om att det var för många spel. Men spelkänslan har alltid varit bättre i Guitar Hero. Så om jag gillar att spela plastgitarr är det väl logiskt att jag köper spelen som kommer ut, medan jag skiter i de plast gitarr spel som är tråkiga?

Enligt mig kunde WT vara en 4:a och ha Lead, Rhythm och Bass som intrument, släppa "Tier packs" på runt 10 låtar en gång i månaden sen över gått till att lägga till Trummor och sång i en femma, sen släppa ett nerladdningsbart expansions pack med metallica låtar och deras karaktärer. Hade vart mumma.

Ha få DLC för att ha en spelkänsla kvar och inte behandla spelet som om det vore iTunes.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Activision misshandlar allt dom rör vid. I mänsklig form så hade dom varit en alkoliserad AIDS-smittad våldtäktsman.

wow! vilken liknelse. o jag håller med...

Medlem

Aja, Activision har gjort det de är till för. Mjölkat sönder ett varumärke tills det inte längre ger brutalt mycket cash. Då slänger man det i rännstenen och satsar på ett nytt varumärke att misshandla och våldta.

Medlem

Lär nog gå på samma sätt med övriga IP som de äger, så länge en viss person är CEO för företaget.

Medlem

Mycket vill ha mer...

Medlem

Ska jag va HELT ärlig så har jag INTE ens spelat CoD black ops! Kollat på videos osv Ingen nytt i spelet o för mycket buggar... sätt när min polare spelet skitet o det laggar as för han. Medan jag spelar BFBC2 och det funkar hur bra som helst


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

jag tror faktiskt att bioware kommer att släppa ut spel för fort snart nog :l

Medlem

Warriors of Rock har jävligt bra låt lista dock 5an? Uuusch.

Medlem

Activisions motto: Vi förenklar och mjölkar!
Välkommen CoD, och Bungie. Vi ser farm emot att få misshandla era skapelser och skänka dem till casuals, att njuta av medan de kollar Facebook/Farmville.

1
Skriv svar