Heta Elder Scrolls V: Skyrim-detaljer avslöjade

Robot
Heta Elder Scrolls V: Skyrim-detaljer avslöjade

En vrålfläskig salva Skyrim-nytt avlossas via Frankrikes officiella Playstation-tidning.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Medlem
Heta Elder Scrolls V: Skyrim-detaljer avslöjade

Ser framemot detta spelet!

Det är december nu va?!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

*drooooooooooool*

"it is said the dungeon is 'terryfing' ... " Nooooooo! scary dungeons makes me stroll away.. (>O.o)>

Medlem

Verkar mycket intressant!

Medlem
Medlem
Medlem

Spelet blir ju bara bättre och bättre ju mer info de ger ut.

Medlem

Verkar vara galet kul!

Medlem

Om de infriar allt på listan så kommer detta definitivt bli ett bättre spel än det träiga Oblivion. Kommer hålla ett öga på detta.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Jag körde lite Fallout 3 igår. Hade lågt i liv och var kraftigt berusad då jag hade druckit en massa vodka för att få lite strålning ut ur systemet. Så jag hyrde en hytt i Rivet City för att sova. När jag vaknar står det en brotherhood of steel-snubbe inne i mitt rum och duckar, ställer sig upp, duckar, ställer sig upp om och om igen och en av rivet city-invånarna springer för livet och duckar i ett hörn. Andra som går förbi tycker att det som pågår är helt normalt, medans jag långsamt backar därifrån med en wtf-min.

Det är just såna saker jag är rädd för att de ska leta sig in i Skyrim, så som de har gjort i alla Bethesda spel hittills. Nu finns ju möjligheten att det blir helt annorlunda, men ni har inte mitt fulla förtroende än, Bethesda.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Det är december nu va?!!

nej tyvärr så är inte det... Håller med dig till 100%.. vill också att det ska va dec!

Jag tror att detta spel kommer bli något EPIC! Det värsta är väl att man har förstora förhoppningar tyvärr.. Men vi hoppas på det bästa! Bara dom har kvar sinna härliga milöjer och den härliga musik som jag <33ÄLSKAR<33


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Omfg!! vill haaaaa!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

Vill absolut inte att det ska vara december, men man kan ju alltid önska att spelet var färdigt redan nu

Medlem

fällde en tår utav lycka där


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Inaktiv

aah, ser verkligen fram emot detta fanns bara en enda sak jag verkligen saknade i oblivion o det var en bra tredje-persons-vy.

Medlem

"Magnetism' is used to prevent friendly fire in combat, by slightly 'pulling' your attacks towards enemies." What?

Annars så låter det mysigt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

AWESOME!!
Är riktigt taggad för detta
Hoppas att drakar spawnar och inte att det finns en konkret summa drakar i världen.

Medlem

Infon låter bra men frågan är hur gameplayet kommer att bli, om det blir lika tråkigt som oblivion så hurrar då inte jag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

"Magnetism' is used to prevent friendly fire in combat, by slightly 'pulling' your attacks towards enemies." What?

Konsollgrej, typ auto aim som hjälper en att träffa rätt.

Zombies då, we gotto have zombies, herregud, det är ju 2011!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

"•The 'free-form' activities you can perform include cooking, woodcutting, mining and metalwork."

Skulle vara kul att kunna fiska


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Det låter ju väldigt bra å fint, men talk is cheap!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Infon låter bra men frågan är hur gameplayet kommer att bli, om det blir lika tråkigt som oblivion så hurrar då inte jag.

+1

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Neatherblade:

Infon låter bra men frågan är hur gameplayet kommer att bli, om det blir lika tråkigt som oblivion så hurrar då inte jag.

+1

Dra åt skogen skogsmullar ! Detta kommer bli så bra så! Och Oblivion är ett riktigt roligt spel. Men ni kanske inte ens kom ut ifrån grottan? ajaa.. då blir det ju lite svårt...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

"•The 'free-form' activities you can perform include cooking, woodcutting, mining and metalwork."

Skulle vara kul att kunna fiska

Nu har dom fått förmycket från wow

Kanske till o med blir bättre än wow's?:D


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Earth and Wind:

"•The 'free-form' activities you can perform include cooking, woodcutting, mining and metalwork."

Skulle vara kul att kunna fiska

Nu har dom får förmycket från wow

Kanske till o med blir bättre än wow's?:D

Jag hoppas verkligen du skämtar. D:
Först det första, att jämföra Elder Scrolls med WoW? Och för det andra, WoW är långt ifrån det första spelet där man kan ha ett yrke. o_O

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Neatherblade:

Infon låter bra men frågan är hur gameplayet kommer att bli, om det blir lika tråkigt som oblivion så hurrar då inte jag.

+1

Dra åt skogen skogsmullar ! Detta kommer bli så bra så! Och Oblivion är ett riktigt roligt spel. Men ni kanske inte ens kom ut ifrån grottan? ajaa.. då blir det ju lite svårt...

Med tanke på hur buggigt och skadat både oblivion & FO3 var så njäe, oblivion blev inte okej förs än man kladdade på flera GB med patchar.

Hur kan du stå och predika hur bra det kommer bli när du inte sett en enda sekund av gameplay? Snacka om att köpa hypen.

Jag väntar tills gameplay kommer ut innan jag dömmer detta.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Märker att du kommer från ett kloster -.-

"Detta kommer bli så bra så!"

Menade då ej att jag vet hur spelet kommer att vara.
Utformade mig nog lite fel. Jag tänkte mer på utvecklingen.
Komma mer filmer/info osv om spelet o det kommer bli bra.

Tycker att alla spel är skadade idag vid releasen så att jag bryr mig inte så mycket om det. det blev bra efter ett tag så. Sen kan du göra vad tusan du vill med spelet och det är det som är roligt. /mods/föra egna quest/ osv osv osv osv osv


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

12
Skriv svar