Crysis 2 färdigspelat

Redaktör
Ponny
Crysis 2 färdigspelat

Hemma från Frankfurt och har spelat Crysis 2 från början till slut. Det är få förunnat (men antagligen bra många fler sedan spektaklet läckte ut på nätet...). Vad jag tyckte om spelet? Det var ett ******* *** spel som ******** ********* på ********* *******. Mer kan jag inte säga, så klart. Ni får hålla er till PC Gamers episka marsnummer.

Så mycket av Crytek fick jag inte heller se, då "the big shots" var i Nottingham och deltog i en undersökning av läckan. Det kändes lite som att allt hade stannat upp på kontoret efter debaclet, och vi kan bara hoppas att de reder ut härvan. Pirater är dåliga människor. Punkt.

För mina öron var flygresorna plågsamma. Jag ville skära av dom, förinta dom och spotta på dom. Men de satt ju där som värkande och bultande utväxter. Jag skickade i alla fall en tacksam tanke till Calle som fick mig att investera i speciella öronpluggar från apoteket. Det räddade nog mina trumhinnor från att explodera.

Jag lovade också mig själv i de svartaste stunderna att göra allt för att bli frisk, så just därför snörade jag på mig löpardojorna och gav mig ut i "helvetesjäklatjugominusgrader" idag. Tränar jag mycket brukar jag vara frisk, oavsett hur kallt det är om nosen.

[ia=25055; large]
Min löparoutfit eller Nanosuit 2?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Crysis 2 färdigspelat

Så du kan inte säga vad du tyckte om spelet? Varför censuren över det hela?

Redaktör
Ponny

Mina läppar är förseglade och nyckeln bortslängd, jag får inte yppa ett ord förrän i mars.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Inte ens om jag stoppar en nål i nagelbandet?

:X


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Inte för att vara petnoga, men det kan ju omöjligt ha varit pirater som läckte betan. Just sayin'.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Jag tror det var Torfling! Spelarnas Robin Hood, som läckte.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Om du har laddat ner det etc, då är det ju din egen privata åsikt och inte den av FZ. Så, berätta nu, finns väl ingen godtyckligt skäl att inte säga något.

Medlem

Svara bara på detta: Är det bättre än Crysis?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Redaktör
Ponny

4liv3: Pirater kommer i alla storlekar och formar, såväl insiders som outsiders.
mixxx: och, niet, jag har inte laddat ner det, för guds skull! Jag åkte till Frankfurt, sa hej till Crytek och fick spela det på plats.
WaltX: Åh, jag vill ju svara, så okej. Jag svarar: kanske...


signatur

En Bamseponny av folket

mixx, läs igen, läs rätt. "Hemma från Frankfurt" = Crytek HQ.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Gott! Make that aprilnumret dock. Marsnumret är strax på väg ut till prenumeranter...

Redaktör
Ponny

Ah, det episka aprilnumret it is. Tur att alla nummer är episka!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar