Danger Close jobbar på nytt Medal of Honor

Robot
Danger Close jobbar på nytt Medal of Honor

Studions starke man Greg Goodrich bekräftar att det blir ett andra spel via ett blogginlägg.

#danger-close-games, #medal-of-honor, #dice


Medlem
Danger Close jobbar på nytt Medal of Honor

Men lägg ner -.-' senaste MoH var ju ett skämt, allt va i stort sett skrot, speciellt multiplayern. nuff said, det är va jag tycker, sen finns det ju folk som tycker olika. om inte nästa MoH är i WWII eller 1 vilket det inte kommer vara så kommer inte jag ens kolla på trailern >.<

Medlem

Ge oss ww2 i frostbite 2.0 istället

Medlem

moh MP var och är skitkul, men singleplayer som danger close gjorde var inget att hurra för. Men om Dice gör MP till den då kan det vara intressant att köpa för mp. Jag köpte första spelet just för MP, har knappt lirat sp än.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Ge oss ww2 i frostbite 2.0 istället

Ja, ett nytt WW2 eller liknande vore guld värt. Det görs ju inga längre, utan nu ska alla FPS vara i nutid...

Medlem

Hoppas att det blir bättre än förra. Jag har fortfrande hopp för serien.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av jesterhead:

Ge oss ww2 i frostbite 2.0 istället

Ja, ett nytt WW2 eller liknande vore guld värt. Det görs ju inga längre, utan nu ska alla FPS vara i nutid...

Hmm, jag ser logiken. , på den tiden, skulle spelen vara dåtid. Nu ska det vara nutud. Sen... Ja, framtid?

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Jozo:

Ja, ett nytt WW2 eller liknande vore guld värt. Det görs ju inga längre, utan nu ska alla FPS vara i nutid...

Hmm, jag ser logiken. , på den tiden, skulle spelen vara dåtid, nu är det nutud. Sen, ja, framtid?

Jag vet att det var så, men någon sorts balans skulle vara bra. Det är tyvärr så att alla följer flugan och ingen sticker ut. Det blir för mycket av det goda helt enkelt.

Medlem

ww2 shooter please, även om det är rätt så ut tjatat så blir man sugen på en bra WWII shooter då och då

Medlem

hoppas nya MoH blir bra som de gamla spelen och inte som detta -.- blir iallafall inte day 1 denna gång


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Varför gör dem aldrig WW1 spel?? -.-

Medlem
Skrivet av tavener:

Varför gör dem aldrig WW1 spel?? -.-

troligtvis för att skyttegravskrig inte är så spännande. Tyckte själv att sp på Moh var riktigt kul.

Medlem

vad säger man, blä?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jaha... Då var det dags igen. Vad ska man säga då? Hoppas på bättre än det förra? Aha, tror fan det!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Blev grymt besviken på Medal Of Honors MP, uruselt balanserade banor för att ta upp ett exempel.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

De måste våga göra något nytt!
MoH var tyvärr alldeles för starkt inspirerat av CoD, med vissa BF-influenser. DE måste satsa på att erbjuda något nytt och eget, inte bara kopiera vad andra gör. Så länge Dice håller sig borta har iaf MP en chans...
Dice skulle aldrig tillåta någon annan IP de jobbar med konkurrera med BF, you know...

Personligen tycker jag Homefront verkar vara det intressantaste FPS som vi sett på länge, dedikerade servrar, privata servrar, moddar, 32 spelare, dynamiska stridsfält, inga fodronscampare, får hoppas det lyckas.
Kan tänka mig att MoH också skulle behöva erbjuda något nytt och eget, BF satsar ju på förstörelse, CoD på enkelthet, Homefront på teamplay och balanserad spelupplevelse, MoH på ...

Medlem
Skrivet av andreashal91:

jaha... då var det dax igen. Vad ska man säga då. Hoppas på ett bättre säl än det förra? aha tror fan det!

Du skriver väldigt osammanhängande.

Medlem

Det här gör mig glad

Medlem

SP i senaste MOH var värre än MP men båda var dåliga, skandal..
Det senaste Moh som var bra -> MoHAA & SpearheaD

Medlem

Nytt MoH är alltid välkommet och hemskt gärna i andra världskrigetmiljö
Favoritvapnet M1 Garand, med det säregna ljudet när magasinet tar slut.
"A lot of good men are going to die because of his poor leadership"

Medlem

Tyckte om betan till senaste MoH, handlade dock aldrig spelet, kände inte riktigt något sug att spela.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av andreashal91:

jaha... då var det dax igen. Vad ska man säga då. Hoppas på ett bättre säl än det förra? aha tror fan det!

Du skriver väldigt osammanhängande.

Aa märkte det nu hade lite bråttom för jag skulle o se på fotboll


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Bättre lycka denna gång då.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Nja, avstår nog. Enda intressanta fps som kommer nu är Red Orchestra som verkar väldans intressant och sen vagt intresse av bf3.

Medlem

Jag tyckte att senaste MoH var helt ok, och då menar jag SP!

Jag har även provat MP vilket var riktigt skittråkigt, i klass med dom sämsta dvs CoD MW 1-2, BlackOps m.m. Spring som fan, skjut som fan, och ny runda av samma skit igen. Alla banor är lika stora som en hockeyrink med lite väggar å skit här å där. Att med några polare planera och utföra en attack existerar inte.
Nä fy fan, tacka vet jag Americas Army 2.X, tex 2.6 som var klockren. Strategisk, taktisk och storlekar på banorna som som tillåter lite hjärna, inte bara reflexer.

Inaktiv

.. jag har aldrig blivit så blåst vid ett spelköp som med medal of honor.. singleplayern sög så jävla fett att jag fick men för livet .. det spelet borde grävas ner på samma soptipp som E.T

Inaktiv

red orchestra 2, shogun 2 .. duke nukem forever .. där har ni hela 2011 .. alla andra spel kan ni glömma.. lär va skit

Medlem
Skrivet av riktigninja:

red orchestra 2, shogun 2 .. duke nukem forever .. där har ni hela 2011 .. alla andra spel kan ni glömma.. lär va skit

TES V: Skyrim och Mass Effect 3?

Medlem
Skrivet av Karelazi:
Skrivet av riktigninja:

red orchestra 2, shogun 2 .. duke nukem forever .. där har ni hela 2011 .. alla andra spel kan ni glömma.. lär va skit

TES V: Skyrim och Mass Effect 3?

Battlefield 3???

1
Skriv svar