Test Drive Unlimited 2-patch om två veckor

Robot
Test Drive Unlimited 2-patch om två veckor

Eden Studios jobbar hårt på en patch som ska få deras bilspel att fungera.

#test-drive-unlimited-2, #eden-studios


Medlem
Test Drive Unlimited 2-patch om två veckor

Detta var verkligen ett impulsköp jag ångrar...
Kanske kan va värt o testa igen om nån vecka då.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det är verkligen mycket sämre än ettan alltså. Kör man med Hlåda och koppling så får man inte köra de bilar som saknar Hlåda med paddlarna på ratten istället. Sen låter det som man får motorstopp varje gång man drar iväg. Men det är bara ljudet som buggar. Besviken på detta spelet som fan.

Medlem

Det är ett icke fungerande bilspel!
Varför måste alla försöka ursäkta det här spelet konstant? Det är ett spel som går ut på att köra bilar snabbt i tävlingar... vet ni vad TDU2 har? Många bilar och tävlingar vilket effektivt kvalificerar det till ett bil/kör/racingspel!

Bara att man valt ett expanderat och fritt koncept betyder inte att det här är WoW med Ferraris som mounts, det ÄR ett bilspel och det ÄR icke färdigt på långa vägar.

Nu kommer standardursäkten: "hurr durr de e ju ingen sim asså!"
Ingen förväntade sig det, allt vi ville ha är en förbättrad TDU1... inte 50x försämrad -_-'

Medlem

En patcher efter launch? Kanske om de hade lyssnat på åsikterna i alpha/beta-test forumet för ETT ÅR sen och det som skrevs där, hade det kanske blivit ett bra spel. De sköt sig själva i foten, ingen annan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Att det öppna återrapportforumet är VÄLDIGT likt bÄtaforumet säger ju en hel del. Inte svårt att räkna ut det största motivet att "arkivera"(gömma) det.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av xain:

Det är verkligen mycket sämre än ettan alltså. Kör man med Hlåda och koppling så får man inte köra de bilar som saknar Hlåda med paddlarna på ratten istället.

Va!? Skojar du eller.. Haha.. En av de coolaste "smådetaljerna" i TDU ju! Jag blir bara mer och mer nöjd för var dag som går att jag avbokade det!! >_<

Medlem

SLI hade varit trevligt också. iallafall för oss med 3 skärmar.

Medlem

Ja det hade nog inte skadat om dem lystnat lite mer på dem som testa spelet i betan....Jag gick med i starten, checkade av stämningen på forumet ett bra tag senare och då var det likadana klagomål angående hur bilarna uppförde sig. Dummt.

Medlem

Ja färdigt är det inte, tur man hittade det för 260:- för om jag hade betalat 500:- så hade jag varit mer besviken. Kan bara hålla med att ettan var betydligt bättre och köra med dx9 känns lite fattigt. Men så blir det när dom försöker binda ihop tre plattformar.

Inaktiv

grafiken i det är så 2005

Medlem

Xbox360 äger allt i hela världen och äger ni inte en så är ni mindre värda och har lyckats sämre i världen!!!! För INGEN har nästan råd att köpa en 360 för 2000-2500kr, så känner mig exklusiv
Precis som folket med iPhone när ja tänker efter, bedrift med 1kr och binda sig 2 år

Medlem

hmmm, är det bara jag som tycker detta är kul... hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar