Bioshock 2-DLC släppt av misstag – fungerar ej

Robot
Bioshock 2-DLC släppt av misstag – fungerar ej

Köp inte Protector Trial-paketet via Games for Windows Marketplace riktigt än. Tillägget har dykt upp av misstag och funkar inte.

#bioshock-2, #2k-games


Medlem
Bioshock 2-DLC släppt av misstag – fungerar ej

Vafan?

Medlem

Enligt mig är BS2MP dött..
Det är fortfarande buggigt och laggigt imo, och de har en max ping via automatch på 300 vilket är alldeles för laggigt och det känns som att man skickar data till varje spelare istället för bara servern...

Medlem

men alla som köpt det då? får dem pengarna tbx? lr får dem DLC:t när det släppts?


signatur

Rwa?

Medlem
Medlem

Dom klagar på Pirater att dom lägger upp spel i förtid men när dom lägger upp skit i förväg som inte ens fungerar och man måste BETALA för det är det inte snack om....


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ah köpte 1an i den här serien till pc först. Ljudet funkade inte, mitt nya ljud kort stödde inte bioshock å sen dess har jag bara spelat 1-2 an på ps3. Inget strul allt funka perfa, detta är ett konsol spel för mej.

Inaktiv

Pirater lägger i allafall fall upp fungerande grejer ^^

Medlem
Skrivet av WeedEnergy:

Pirater lägger i allafall fall upp fungerande grejer ^^

Där han ni en klok kille! Han vet vad han pratar om


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag köpte det och var laddad som fasen. Men glädjen varade inte länge. Efter 15 min spelande avinstallerade jag det. Musenstyrningen var helt åt ***** etc. Provade igen efter 3 månader och några patchar, fortfarande helt bedrövligt. Kriminellt att släppa ett så buggigt spel. Nån som vet om spelet är spelbart i dagsläget?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Jag köpte det och var laddad som fasen. Men glädjen varade inte länge. Efter 15 min spelande avinstallerade jag det. Musenstyrningen var helt åt ***** etc. Provade igen efter 3 månader och några patchar, fortfarande helt bedrövligt. Kriminellt att släppa ett så buggigt spel. Nån som vet om spelet är spelbart i dagsläget?

För mig funkar det bra i alla fall. Kört det 3-4ggr.
Största PC-patchen är ännu inte släppt, ha det i åtanke om du vågar dig på spelet igen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar