Robot
Yakuza 4

En kvartett berättelser om fyra helt olika människor, och en intim djupdykning i den japanska kulturen. Ingen västanpassning – Yakuza 4 är osminkad maffiakultur.

#yakuza-4, #sega, #yakuza-3


Medlem
Yakuza 4

Hatar asiat spel

Medlem
Skrivet av tavener:

Hatar asiat spel

Racist


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av tavener:

Hatar asiat spel

Racist

Vet inte om det kallast rasist?

Skulle väl varit värre om han skulle sagt "Jag hatar asiater"


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

antar att det kommer till PC FZ? varför fanns den här artikeln annars under PC fliken!?

Medlem

Ser fram emot detta spel

En riktigt bra serie, gillar speciellt tvåan till PS2.

Medlem
Citat:

ännu mer sanningsenlig bild av Japan

Hoppas! Hatar när spel tar bort saker som vi utanför Japan inte har/förstår lika bra som japanerna gör. Till exempel honorifics - -san, -kun, etc. Just san verkar väldigt populärt att ändra till "Mr/Mrs/Ms". Bleh.

Dags att spela Yakuza 3 me believes.

Medlem

Jag gillar Yakuza, men något jag hoppas på är dialoger med riktiga röster och inte att dom bara kör med text. Cutscenes i Yakuza är ofta riktigt bra, och de är så tråkigt när dom slutar och övergår till tråkig text. Längtar hur som helst efter 4an som jag tror kan bli de bästa i hela spelserien.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Jag gillar Yakuza, men något jag hoppas på är dialoger med riktiga röster och inte att dom bara kör med text. Cutscenes i Yakuza är ofta riktigt bra, och de är så tråkigt när dom slutar och övergår till tråkig text. Längtar hur som helst efter 4an som jag tror kan bli de bästa i hela spelserien.

Det är samma som i de tidigare spelen när det gäller dialogen. Vissa delar har röst och andra får du helt enkelt läsa.

Medlem

Ska testa demot och se hur det är, tyckte yakuza 3 var ganska bra, dock konstiga animationer men fighting var ganska nice Äsch! jag ska vänta på Yakuza då man får slakta zombisar xD


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

måste alla ha konstiga frisyrer

Medlem
Skrivet av sinan:

måste alla ha konstiga frisyrer

Har du ens sett spelet? Detta är inte Final Fantasy om du trodde det.

Skribent

Är Yakuza spelen något att ha? Inte provat något men är lite småsugen på 3an. Är det värt tid och pengar?

Medlem

Fanns ett demo på PSN. kanske var japanska PSN, vet inte riktigt.
Tyvärr innehöll det inte mycket matnyttigt. Tror inte det är spel för mig heller.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Är Yakuza spelen något att ha? Inte provat något men är lite småsugen på 3an. Är det värt tid och pengar?

Det beror ju givetvis på vem du frågar, men enligt mig är det värt din tid och dina pengar 10 gånger om.

Medlem
Skrivet av ThomasT:
Skrivet av Shadee:

Är Yakuza spelen något att ha? Inte provat något men är lite småsugen på 3an. Är det värt tid och pengar?

Det beror ju givetvis på vem du frågar, men enligt mig är det värt din tid och dina pengar 10 gånger om.

Och enligt mig bör du köpa en kasse bärs och hyra en bra film istället.

1
Skriv svar