Ny bok: Tårtgeneralen

Flakmonkey
Ny bok: Tårtgeneralen

[ia=25074; large]

Efter ett par tyngre och mindre "upplyftande" böcker känner jag att det är dags för lite feel good med Filip och Fredrik. Det är i varje fall det jag hoppas att få ut av Tårtgeneralen

#blogg

Medlem
Ny bok: Tårtgeneralen

Jag och ett par polare köpte oss varsitt exemplar av dem personligen då de var i Skellefteå och signerade böcker. Jag har aldrig läst ut den ( var mest där för att få träffa kändisar) men den innehåller en hel del skruvade liknelser och mina polare har gett den ett gott omdöme.

Medlem

Åh, Hasse P! Den bästa bok jag någonsin läst Du kommer inte ångra att du läst den. Hasse är ju dessutom Sveriges skönaste glidare! Har dock fått höra av släkt och vänner, som var där when it happened och satt ihop tårtan, att bilden av Hasse romantiseras ganska brutalt i boken, då folk här i Köping såg honom som en A-lagare som inte hade alla hästar hemma ... Lite kuriosa sådär ... Men, men ... Länge leve Hasse P!

Flakmonkey

Hittills känns det som ett bra val iaf. Verkligen skriven med glimten i ögat och jag finner mig oftast sitta och småle när jag läser den vilket är ett mycket gott betyg känns det som

1
Skriv svar