FZ träffar männen bakom Bulletstorm

Robot
FZ träffar männen bakom Bulletstorm

I morgon recenserar vi den mest unika shootern på länge. Men redan i dag berättar Cliff Blezinski för FZ varför vi kommer sakna Bulletstorm när vi spelar andra shooters.

#epic-games, #people-can-fly, #bulletstorm, #max-payne


Medlem
FZ träffar männen bakom Bulletstorm

mycket intressant läsning verkar ass coolt

Medlem

Jag ser fram emot Pc-versionen


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ska lira detta co-op men inte från start....................

Medlem

gief ser fram emot detta!

Inaktiv

den här delen gillade jag "För ovanlighetens skull kan du döda en fiende i ett FPS och känna dig missnöjd". men sen behövs det story o en tredje-persons-vy för att jag ska fastna. o inget jäkla auto-aim o så klart till PC

Medlem

kan nog bli kul, jag är så ofantligt trött på militärshooters.
medal of honor, modern warfare 2, bad company 2.
ctrl c + ctrl v.

Medlem

Ser ut som ett dussin fps, förrutom att man kan sparka..


signatur

//mvh

Medlem

Låter lite barbariskt när dom snackar om att det handlar om hur du döar och inte att du gör det

Hur som helst så behöver det inte vara revolutionerande bara det är roligt

Medlem

Förbokat redan, ser fett fram emot detta!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

meh, hoppades på painkiller känsla i spelet på tanke people can fly gjorde spelet och jag älskade painkiller, men efter alla värdelösa trailers med "Cliffy B" och den grymt dåliga satans humorn på bulletstorm och grymt tråkiga bulletstorm demot så har jag förlorat hoppet för spelet och vad jag kan säga är att jag tror cliffy b har jobbat det mesta med detta spel och sedan hela epic games medans people can fly har bara gjort en liten del av spelet. Usch, fy och blä! GE OSS PAINKILLER 2!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Hm, kommer säkert vara skit kul, några timmar, men tillslut hittar man vilken typ av combo man ska göra för att få mest poäng per kill, och då brakar allt.
Efter det kmr man bara använda den combon på alla fiender o tröttna fort.
Själv väntar ja ett tag med det här spelet, känns inte värt 600kr.
Utan när det ligger runt 2-3:hundra blir det köp, till min PS3 då.
Visserligen är ja emot FPS på konsol, men det här känns ändå som det är roligare att sitta o spela med en polare en kväll i split-screen o slakta fiender några timmar tills man tröttnat på det.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Hm, kommer säkert vara skit kul, några timmar, men tillslut hittar man vilken typ av combo man ska göra för att få mest poäng per kill, och då brakar allt.
Efter det kmr man bara använda den combon på alla fiender o tröttna fort.

nej så funkar det inte om man gör samma kill mer än 3 ggr får man bara 10 poäng tills man varierat och sånt

Medlem

Tyckte spelet var extremt repetativt och mediokert i känsla när jag testade demot till 360. Defenitivt inget förstahandsköp i min mening.

Skägg.
10 Chambers

Allvarligt talat, fick du träffa CliffyB? Kuken!


signatur
Medlem

demot dom har lagt ut är inte en del av kampanjen, det är typ ett "spec ops" som i modern warfare, och man kan inte hitta det ultimata tricket och göra det enformigt för ju mer man gör ett trick desto mindre poäng ger det.

Medlem

förändra fps genren?? bwuahaha

Medlem

Har väl spelat demot ca 15 gånger och försöker fortfarande fixa högre poäng! Givet köp från min sida när pengarna finns.

Om det bara handlar om att skjuta folk där solen aldrig skiner, verkar det löjligt, men om det finns andra intressanta inslag så kanske vi har något att se framemot.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är nog det enda FPS jag ser fram emot just nu, hoppas på det!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Allvarligt talat, fick du träffa CliffyB? Kuken!

Vårda språket nu!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

hype-maskinen för denna produkten heter duga. jag har svårt att tro att dom lever upp till allt prat, för demot bjöd på en ganska sömnig upplevelse.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Allvarligt talat, fick du träffa CliffyB? Kuken!

Vårda språket nu!

"Allvarligt talat, fick du träff CliffyB? Lem!"

C'est bon!


signatur
Medlem

"C'est si bon" is a popular song, sometimes also referred to by the English translation of the title, "It's So Good"

C'est bon = It's Good? xD

Roligt att fz crew har lite hurmör och har börjat kommenterat mer


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ser ut som vilket random fps som helst. Nej tack

Inaktiv

Ser spännande ut.. skall helt klart testa liret och se vad det går för.

1
Skriv svar