OpFlash: Red River välkomnar dig till Tadzjikistan

Robot
OpFlash: Red River välkomnar dig till Tadzjikistan

Spana in hur vardagslivet ter sig för en av soldaterna vid den Tadzjikiska fronten.

#codemasters, #operation-flashpoint-red-river


Inaktiv
OpFlash: Red River välkomnar dig till Tadzjikistan

Nej tack inte efter Dragon Rising.

Medlem

1. Dragon rising sög dase
2. Trailern luktar patriotism lång väg, seriöst..

Skrivet av zauii89:

1. Dragon rising sög dase
2. Trailern luktar patriotism lång väg, seriöst..

Jag tyckte att det luktade ironisk patroitism, just saying....


signatur

Nothing is like caffein, Drink and get fast
Then your ustoppable

Medlem

hoppas INGEN köper detta, huu.. jag tänker bara på dragon rising, sämsta spelet

Medlem

Wow, sömnpiller...

Medlem

Dragon Rising var ju ett av dom bästa krigsspelen någonsin, så jäkla smidigt, påhittigt och spännande. Detta spel kommer aldrig slå DR på fingrarna. Inget spel lär göra det heller!

Medlem
Medlem

"Operation Flashpoint: Red River är uppföljaren till legendariska läsarfavoriten Operation Flashpoint: Dragon Rising. "

Va? Nästan alla hata vad Codemasters hade gjort med Flashpoint. Ett av de sämsta spelen 2009 eller när det nu kom.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Skrivet av burk1336:

Dragon Rising var ju ett av dom bästa krigsspelen någonsin, så jäkla smidigt, påhittigt och spännande. Detta spel kommer aldrig slå DR på fingrarna. Inget spel lär göra det heller!

Höll på och hosta upp maten innan jag insåg att du trolla.

Medlem
Skrivet av krukan6:

"Operation Flashpoint: Red River är uppföljaren till legendariska läsarfavoriten Operation Flashpoint: Dragon Rising. "

Va? Nästan alla hata vad Codemasters hade gjort med Flashpoint. Ett av de sämsta spelen 2009 eller när det nu kom.

Hahaha, om inte vår käre reporter blivit galen så tror jag nog att han var ironisk

Medlem

Grym trailer spelet ser riktigt bra ut är så trött på CoD spelen nu så ja kan spy detta ska inför skaffas

Medlem

Man köper inte det här spelet, det gör man bara inte! Även om det är ett bra spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ush så less man börjar bli på amerikaner i krigsspel.

Medlem

Vafan finns ju fullt med liknande spel i COD anda.. Kan dem inte försöka sticka ut ur mängden och göra ett riktigt jävla Operation flashpoint ala Arma 2 fast mycket bättre och buggfriare.. Jävla skit.


signatur

The King is Back

Medlem

Satte i halsen som alla andra verkar det som innan jag insåg att du trollade ^^
Humor


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Kolla på feta siktet han har på sin m249, skitstor kikare, men ingen förstoring i linsen?? Ganska bortkastat sikta genom kikarn om den inte zoomar in nånting(hoppas ni förstår vad jag menar)?? Jag vet med 100% att det här suger, och om FZ ger spelet liknande betyg som DR och spelet suger, då slutar jag läsa FZ´s recensioner helt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Ish
Medlem

Nyss hette det Tajikistan hette det nyss.. Hur ska de ha det egentligen. Dem kanske fattade att det låg farligt nära Takistan från ArmA II på tungan??


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av FZ:

Anledningen till att Codemasters hittat på en egen konflikt till sitt annars så autentiska krigsspel är eftersom de anser att spel med verklighetsförankrade stridsskådeplatser är tecken på dålig smak.

Tecken på dålig smak är när Codmasters gör usla spel som" OFP: Dragon Rising", och dessutom har mage att följa upp med "Red River" utan multiplayermotstånd.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Kolla på feta siktet han har på sin m249, skitstor kikare, men ingen förstoring i linsen?? Ganska bortkastat sikta genom kikarn om den inte zoomar in nånting(hoppas ni förstår vad jag menar)??

Är du seriös eller?

Skrivet av Ish:

Nyss hette det Tajikistan hette det nyss.. Hur ska de ha det egentligen. Dem kanske fattade att det låg farligt nära Takistan från ArmA II på tungan??

Stavningen i denna nyhet är den korrekta svenska stavningen.

Det verkar som om vi är en enad kår, inget intresse alls...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Körde DR, Värsta skitet jag har varit med om. Tur att man inte köpte det...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

¨Anledningen till att Codemasters hittat på en egen konflikt till sitt annars så autentiska krigsspel är eftersom de anser att spel med verklighetsförankrade stridsskådeplatser är tecken på dålig smak.¨
Huh? vadå dålig smak? vad har det med smaken att göra? borde det inte vara ¨tecken på dålig fantasi/kreativitet¨ ?
Hursomhelst blire nog att testa spelet, även om multiplayern sög i DR så tkte ja SP:n var helt ok, visst det hade sina brister, men om man nu kan hoppas att Codemaster har lärt sig av sina misstag kan det här nog bli bra.
Dem kan inte ha råd att misslyckas igen (PR-mässigt talat då alltså)


signatur

Rwa?

Inaktiv
Skrivet av Pyro.:

Ush så less man börjar bli på amerikaner i krigsspel.

håller helt med. sen att de oxå är de "goda" i krigsspel gör ju inte saken bättre...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Ish:

Nyss hette det Tajikistan hette det nyss.. Hur ska de ha det egentligen. Dem kanske fattade att det låg farligt nära Takistan från ArmA II på tungan??

Stavningen i denna nyhet är den korrekta svenska stavningen.

Har namnet på den påhittade staden olika stavningar beroende på språk?

Skrivet av Annanaz:

¨Anledningen till att Codemasters hittat på en egen konflikt till sitt annars så autentiska krigsspel är eftersom de anser att spel med verklighetsförankrade stridsskådeplatser är tecken på dålig smak.¨
Huh? vadå dålig smak? vad har det med smaken att göra? borde det inte vara ¨tecken på dålig fantasi/kreativitet¨ ?
Hursomhelst blire nog att testa spelet, även om multiplayern sög i DR så tkte ja SP:n var helt ok, visst det hade sina brister, men om man nu kan hoppas att Codemaster har lärt sig av sina misstag kan det här nog bli bra.
Dem kan inte ha råd att misslyckas igen (PR-mässigt talat då alltså)

"Tecken på dålig smak" är en länk till en annan artikel där de pratar om just detta, läs den vet ja!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Kolla på feta siktet han har på sin m249, skitstor kikare, men ingen förstoring i linsen?? Ganska bortkastat sikta genom kikarn om den inte zoomar in nånting(hoppas ni förstår vad jag menar)?? Jag vet med 100% att det här suger, och om FZ ger spelet liknande betyg som DR och spelet suger, då slutar jag läsa FZ´s recensioner helt.

Det är inget kikarsikte, det är ett rödpunktsikte.

Medlem

Själv tycker jag att Dragon rising hade ett hyffsat bra coop lir. Sen att saknaden av frihet på ön och dedikerade servrar förstörde spelet kan jag hålla med om fullständigt. Om jag nu ser denna trailer som ett helt nytt spel, oavsett om det är en uppföljare till dragon rising så tycker jag att det ser helt ok ut. Ser helt klart bättre ut än dragon...

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Kolla på feta siktet han har på sin m249, skitstor kikare, men ingen förstoring i linsen?? Ganska bortkastat sikta genom kikarn om den inte zoomar in nånting(hoppas ni förstår vad jag menar)?? Jag vet med 100% att det här suger, och om FZ ger spelet liknande betyg som DR och spelet suger, då slutar jag läsa FZ´s recensioner helt.

Vet inte riktigt om jag förstår vad du menar.. Som nämnt är det rödpunktsikte vars funktion inte är att förstora utan förenkla och korta ner tiden för skytten att hitta en träffpunkt. Fundera själv över vad som går snabbast. Att behöva fokusera och balansera genom två punkter för att få en träffpunkt (ala kornsikte) eller bara titta in i linsen för att se en röd prick som visar vart du kommer träffa. Alltså inget med zoomfunktion att göra.

Medlem

DR var okej, men ljusår från lika bra som orginalet. Hade jag inte fått DR genom att den följde med som bundle med min Quad-Core CPU så hade jag nog aldrig köpt det, lär bli samma sak med RR.
Sen kan man ju fundera på om ens Bohemia Interactive har lyckats att göra ett bättre spel med ArmA, senast jag testade det (ett tag sedan) var det så ooptimerat och nedlusat med buggar så man tappade snabbt intresset (tankar dock ner ett demo på senaste ArmA nu via NAS:en så det blir till och testa ikväll).
Vill ha tillbaka möjligheten att panga ner Hinds med min M1 Abrams igen...


signatur

How can we win when fools can be kings?

12
Skriv svar