Dreamhack håller öppet extra länge i sommar!

Medlem
Dreamhack håller öppet extra länge i sommar!

Jag tänkte åka dit men nu har jag nog ändrat mig efter att ha sett hur länge det pågår i år:

"Dörrarna öppnar lördagen den 18:e juni klockan 08.00. Dörrarna stänger 12.00 tisdagen den 21:e november."

http://www.dreamhack.se/DHS11/event-information/

Edit: Tryck på svenskflaggan så det står på Svenska


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hur längre brukar det annars vara då ? (Jag har aldrig varit där )


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

"When?
DreamHack Summer 2011 is 18-21th of June 2011. Doors is open from 08.00 Saturday 18th of June until 12.00 on Tuesday 21 June. Network is closed 09.00 and Electricity 10.00."

ser ingenting om november här.


signatur

// FeeAC

Skägg.
10 Chambers

Det har väl alltid varit fyra dagar? Somrarna lördag-tisdag, vintrarna torsdag-söndag


signatur
Medlem

hmm?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Dörrarna öppnar lördagen den 18:e juni klockan 08.00. Dörrarna stänger 12.00 tisdagen den 21:e "november"

Haha klockren!

inK
Medlem

Du skulle matat oss med en skärmdump istället. Nu är det roliga borta.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

ni måste kolla på svenska där står det att DH summer är öppet 160 dagar i år

Medlem

Fail?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Deras hemsida är fail x 100! Tråkig, dålig uppdatering och bli dryg på den!

Medlem

Snacka om att man är trött efter det lanet

Skrivet av visan:

Snacka om att man är trött efter det lanet

Trött??

Alla gamers går ju på kokain enligt Metro, så vi håller på tills tangenterna bryts ner organiskt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar