Bulletstorm-demo på väg till PC

Robot
Bulletstorm-demo på väg till PC

Men, vänta dig det inte innan spelets släpp på torsdag.

#bulletstorm, #epic-games, #people-can-fly


Medlem
Bulletstorm-demo på väg till PC

men spelet kommer ju om 2 dagar :/

Inte till PC väl?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lol?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

bättre sent än aldrig... o jo walter_iego det kommer till PC...

Medlem

Oj va fail. Lär ju vara fler som tar ner fullversionen istället för att vänta på ett demo för att få smaka på spelet.

Hade deras huvudstory stött co-op så skulle det varit ett givet köp för min del men deras "ursäkter" för att ha tagit bort co-op campaign låter ganska dåliga. Och att det inte finns deathmatch heller, omg =I. Men det beror antagligen på att det kostar för mycket för att fixa till någon vettig lösning. Med all hype lär det väl ändå "do a black ops".
Har inget emot att betala för spel även i överpris (Ska köpa Crysis2 nano edition och Duke Nukem Balls of Steel, bägge kostar över 1100kr). Brink och Bulletstorm hade stora potential som underhållande co-op spel, och nu stryks tråkigt nog Bulletstorm från den listan.

Medlem

wow bryr dom sig om pc eller? förrädare..

Medlem
Medlem

Släpptes precis på steam i NA. När ska dom lära sig att släppa över hela världen samtidigt? Speciellt när det gäller downloads. Och skicka ut ett demo före realese om man vill slippa piratkopiering.

Medlem

Pfft. Ett demo-släpp garanterar inte mindre/ingen piratkopiering.
Vare sig det släpps ett demo eller ej, lär extremt många piratkopiera spelet i slutändan. Kommer inte vara någon större skillnad i statistiken där inte.

Medlem

Bara det är bra så!

Medlem
Skrivet av Breger:

Pfft. Ett demo-släpp garanterar inte mindre/ingen piratkopiering.
Vare sig det släpps ett demo eller ej, lär extremt många piratkopiera spelet i slutändan. Kommer inte vara någon större skillnad i statistiken där inte.

Jag vet många som skulle sluta ladda ner om det släpptes mer demon iaf. Sen kommer man garanterat inte stoppa piratkopieringen helt men det är ett steg på vägen.

Medlem

Spelar folk fortfarande på PC? Trodde folk hade tröttnat att vänta på att spel släpps runt 1 år efter att det släppts till konsoll *host* assassins creed *host*

Skrivet av Breger:

Pfft. Ett demo-släpp garanterar inte mindre/ingen piratkopiering.
Vare sig det släpps ett demo eller ej, lär extremt många piratkopiera spelet i slutändan. Kommer inte vara någon större skillnad i statistiken där inte.

Man kan ju iaf räkna bort dom nedladdningar av folk som tycker demot är tråkigt...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Har inget emot att betala för spel även i överpris (Ska köpa Crysis2 nano edition och Duke Nukem Balls of Steel, bägge kostar över 1100kr).

Har heller inget emot att betala mer för ett spel om jag anser det vara värt det och DNF kommer helt klart vara värt att skaffa i Balls of Steel-utgåva=).

OT:
När de skiter allt mer och mer i pc så skiter jag allt mer och mer i att stödja dom. Gillar Epic, har gjort det sedan ett bra tag men att behandla pc-ägare så här gillar jag inte (sedan spelar det ingen roll om detta är Epics beslut eller EA´s beslut om att vänta med demo till pc). Demo ska vara till för att få en intresserad av ett spel INNAN det kommit, inte efter, gör om gör rätt.

1
Skriv svar