Beskåda Minecraft-dokumentären

Robot
Beskåda Minecraft-dokumentären

20 minuter Minecraft-dokumentär förlagt i vackra Stockholm går nu att spana in. Om 2-Player får din hjälp kommer det i sinom tid bli en fullängdsrulle.

#nyhetstips, #minecraft, #2-player-productions, #mojang-specifications


Medlem
Beskåda Minecraft-dokumentären

Grymt!

Medlem

Ur mysig video såhär på natten.

Medlem

Visst det är kul att bygga lego, men att sitta hela dagar?

Medlem

håller med grymt!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Ur mysig video såhär på natten.

Så rätt så!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hehe, tänkte gå o sova, men sen tänkte ja att jag kanske skulle kika lite på fz ifal det fanns ngt intressant.
Glad att jag tittade förbi


signatur

Rwa?

Hoppas dom inte tar större tuggor än dom kan svälja med det nya projektet! För stora ambitioner kan göra även de bästa spelutvecklarna värdelösa.
Keep it tight, och väx långsamt!

Medlem

Sjukt mysig och inspererande tycker jag!!!

Medlem

är junkboy extremt blyg eller vad?

Skrivet av Arzenic:

är junkboy extremt blyg eller vad?

Han försöker väl odla någon slags myt eller nåt.

Om man verkligen vill vara anonym så är det bästa sättet att inte göra något alls och gömma sig i mängden...

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Arzenic:

är junkboy extremt blyg eller vad?

Han försöker väl odla någon slags myt eller nåt.

Om man verkligen vill vara anonym så är det bästa sättet att inte göra något alls och gömma sig i mängden...

http://jnkboy.deviantart.com/gallery/

Tror också han försöker visa sin konst eller något sådant. Googlade lite och fick reda på att han gjorde pixelart.

BME
Medlem

om man ska tro 4chan så är det notch's polare som gör dokumentären. Så ungefär såhär bör det ha gått till
Notch: Du fattar inte hur eneklt det är att bli stormrik på att be folk om pengar på internet genom att göra en halvfärdigprodukt
2PP: Jaså, det borde jag också prova, men jag kan inget som att göra spel, vad tror du om en dokumentär?
Notch: Briljant!


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Moderator | Testpilot
Skrivet av BME:

om man ska tro 4chan så är det notch's polare som gör dokumentären. Så ungefär såhär bör det ha gått till
Notch: Du fattar inte hur eneklt det är att bli stormrik på att be folk om pengar på internet genom att göra en halvfärdigprodukt
2PP: Jaså, det borde jag också prova, men jag kan inget som att göra spel, vad tror du om en dokumentär?
Notch: Briljant!

Tro på 4chan. Garv.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av BME:

om man ska tro 4chan så är det notch's polare som gör dokumentären. Så ungefär såhär bör det ha gått till
Notch: Du fattar inte hur eneklt det är att bli stormrik på att be folk om pengar på internet genom att göra en halvfärdigprodukt
2PP: Jaså, det borde jag också prova, men jag kan inget som att göra spel, vad tror du om en dokumentär?
Notch: Briljant!

Tro på 4chan. Garv.

Precis min tanke, Är inte 4chan en trollkennel?

Medlem

Underbar mini-dokumentär. Vilket skönt gäng!

Medlem
Medlem

Moset blir inte mycket godare än så här.

Medlem

Mycket mysig och intressant dokumentär! Tror fler än mig känner ett avund inför att kunna jobba som de gör, med ett spel som finansierar sin egen utveckling. Hoppas att de har tillräcklig drivkraft för att färdigställa det bara!

Medlem

Mysig dokumentär, vill se mer!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Fick en riktigt mysig känsla av denna dokumentären.

Moset är i sanning godast på västkusten!

Medlem

Deras engelska låter förjävligt dock, men annars bra dokumentär

1
Skriv svar