Tanka hem Dragon Age II-demot nu

Robot
Tanka hem Dragon Age II-demot nu

Uppe på Xbox Live i skrivande stund – pc-demot följer senare idag och imorgon släpps Playstation 3-demot.

#dragon-age-ii, #bioware


Inaktiv
Tanka hem Dragon Age II-demot nu

Laddar ner det till xbox nu.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Kan inte vänta (på PC demot)! Och Shogun 2 demot kommer idag också. Borde räcka till någon timmes skoj.

Medlem

GALET. Blir DA 2 för PS3 och Shogun för PC. Nice.


signatur

Have a good time!

Medlem

Pre-ordrat redan! Men om de vill ha 1 miljon nedladdningar på demot så kan man hjälpa till.

Medlem
Medlem

Det var en intressant lösning med demot och jag gillar det

Medlem

På forumet skriver Chris Priestly at PC demot släpps 9am PST borde vara 18:00 här i Sverige då


signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Medlem

kommer bli trevligt

Medlem

Gief PC versionen!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av dmon:

Pre-ordrat redan! Men om de vill ha 1 miljon nedladdningar på demot så kan man hjälpa till.

så om det är skitdåligt så tänker du inte avboka beställningen...? en demo är väl lika intressant oavsett om man bokar eller inte...

hade jag testat civ5 demot innan jag köpte det (förbokade jag med...) så hade jag aldrig köpt det. men det visste de så de släppte inte demot innan release!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

AW8
Medlem

Får vänta tills ikväll då!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

En miljon sa ni? Piece of cake:) Drar mitt strå till stacken ikväll.

Moderator | Testpilot
Skrivet av mitch_murder:

spelade precis igenom demot, och måste säga att det var riktigt kass. det kändes mer som ett dåligt actionspel med stel dialog och klychiga karaktärer än en uppföljare till det bästa rpg jag spelat på konsol någonsin.

seriöst, vafan? och grafiken, allt kändes som pappkulisser. jag hade visserligen inga enorma förhoppningar på det här efter att det visades upp första gången, och det är mycket möjligt att det blir bättre när man väl satt sig in i spelet, men av demot att döma kändes det mer som en dålig button masher.

hade ingen som helst anledning att pausa spelet och ge taktiska direktiv till mina kamrater, våg efter våg av fiender föll utan att jag knappt behövde göra något alls (och nej, inte bara under intro sekvensen, för er som spelat det, utan i hela demot, från början till slut).

Vad förväntade du dig egentligen? Jag har inga större förhoppningar till detta på konsoll ändå, vill du ha det mest taktiska så ska spelet spelas på PC.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Gief PC versionen!

Medlem

Drog en nerladdning för 360-versionen och jag skulle våga säga att det är en förbättring sett som ett konsollspel. Mer intresserad av karaktärsanimationerna och att huvudkaraktären faktiskt pratar. Har inget emot att de anammat dialogsystemet från Mass Effect. Tilltalar mig mycket mer än olika textsträngar som inte förmedlas genom karaktärens röst. Gillar röstskådisen väldigt mycket till den manliga versionen av karaktären.

Enda som var oroande genom 360-versionen var frameraten. Den gillade att droppa frekvent i cutscenesen, vilket tog mycket från känslan. Får väl reservera mig lite med att det är demot men skulle inte vara förvånad om slutversionen lider av samma problem.

Får se hur PC-versionen ser ut om ett par timmar men jag kände mig åtminstone mer intresserad av DA2 sen jag spelade demot än innan.

Medlem

signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

pc-demot är ute nu, tankar nu

Medlem
Medlem

Går inte komma in på deras sida just nu xD


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

överbelastat......bah

Medlem

Är det här något så ovanligt som ett demo där demots nivå (nivåer?) inte är hämtade från spelet utan är helt demo-exklusiva, så att säga?!

Medlem

va redan uppe.

Medlem

Nu jäklar vart det nere.

Testpilot

Tackar för länken , websidan var rätt överlastad men det är fullt flås på download iallafall 3.5Mb i sekunden.

Medlem

är det bara jag som får fel på nerladdningen

Medlem

REfresh några gånger på länken så sätter det igång :P, min går bara i 700 kB/s tyvärr

Medlem

Tankar ner för fullt.. MEN går heeeeeelt sjuukt segt.

Medlem

Asnice att demot faktiskt ger något, tankar nu!

12
Skriv svar