2011, here I come #6

Redaktör
Ponny
2011, here I come #6

Ōkamiden
Playstation 2 tolkade Zelda och gjorde det bättre än mästarna själva (åtminstone på den här sidan 2000-talet). Och med tanke på hur fantastiskt charmiga Phantom Hourglass och Spirit Tracks blev gjorde sig till DS borde Ōkamiden ha alla förutsättningar att bli minst lika storslaget - i all sin litenhet. Det bästa är att spelet släpps om mindre än en månad.

[ia=25086; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
2011, here I come #6

skulle vilja spela okami.

Okami var ett klart köp när det släpptes till PS2, för bara 2 veckor sen gick jag in i min lokala spel butik och köppte Okami till Wii.
Eftersom jag har en förkärlek till att ha alla delar i en spelserie jag älskar, i.e. Ratchet&Clank, Jak&Daxter osv, så är det ingen tvekan om att jag snart kommer leka apport med Amaterasu´s valp.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Jag delar din förkärlek. Det är skojsigt att samla alla delar! Och i fallet med Okami är det givet. Hoppas vi får se mer av Amaterasu och hennes valp.

Sigmons, klart som tusan att du ska spela. Du kommer inte ångra dig.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Såg Okami i en affär (vilken jag inte tänker röja namnet på då den kommer överfallas av spelgalningar om jag gör det) och tänkte, det här som är så omtalat. Men kan man verkligen köpa spel till ps2 längre? Är inte det lite.... dåligt? Så jag skippade. Jag kanske borde åka tillbaka? Det kostade ju bara 99 kr....

Redaktör
Ponny

ÅK TILLBAKA FÖR TUSAN!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Alright Alright I'm going I'm going! Men du som är lite insatt, det finns till wii, bättre eller sämre?

1
Skriv svar