Frilansare
Gingers!

Ginger Kid på PCG-redaktionen hävdar att det finns en överrepresentation av rödhåriga, gingers, i Dragon Age II. Han går så långt som att hävda att det kryllar av dem. Jag har inte kunnat kontrollera detta ännu, så när spelet väl släpps den 10 mars behöver jag er hjälp. Spela spelet, ta screens, skicka dem till mig på joakim.bennet snabelaa egmont.se. Beskriv era upplevelser och ginger-ration i er genomspelning.
Tillsammans kan vi väl försöka ta reda på om det står en sammansvärjning för dörren.

[ia=25079; large]

#blogg

Gingers!

Helt random anekdot jag just kom på apropå mail...

Minns att jag mailade dig för 11-12 år sedan och bad om hjälp med att få Tales of the Sword Coast-expansionen till Baldur's Gate att funka... och hjälp fick jag! Det var ett tag sedan nu.

Antar att du inte fick lika mycket mail på den tiden som idag med tanke på att du tog dig tid att svara på kidsens desperata rop på hjälp.

Haha, just ja. Jag mailade dig också för att få hjälp med hur man hittade den hemliga ingången till sista striden med Sarevok. Gamefaqs kan gå och hänga sig, Bennet fixar allt!

Helt sjukt att man kommer ihåg såna grejer fastän jag knappt ens minns vad jag åt till frukost i morse.

Ginger kid har rätt, det är gingers överallt i DA, ska hålla ett öga på statistiken i DA2 och dela med mig av fynden. just nu kan jag gissa på en fördelning av 60% gingers och 30%svart och 10%blont/grått/silver färgat hår.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar