NASCAR 2011 kan bli regionsfritt

Robot
NASCAR 2011 kan bli regionsfritt

Utgivaren Activision tänker inte släppa NASCAR 2011 utanför USA men utvecklaren har andra planer.

#nascar-the-game-2011


Medlem
NASCAR 2011 kan bli regionsfritt

Spelar inte bil spel som NASCAR och liknande men... Vad fan håller Activision på med..
Deras rykte ligger redan i rännstenen och då börjar de göra sånt här..

Medlem

Activision. Skräll...

Inaktiv

Nascar är knappast så poppis här i europa. Regionsfritt låter helt ok.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

axelmusic punkt kom, är fler US/CAD-titlar av X360 spel som är regionsfria än vad man tror


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Heja! Inte för att jag kommer att spela det men någon spelutvecklare måste våga stå upp mot Satans marionetter!


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

dom med PS3 kan spela det hur som helst, men visste inte att de kunde göra just spelen regions fria, coolt


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

köra runt i en cirkel, nejtack, dirt 3 JAAAA!

Medlem

Av någon anledning har jag en förkärlek till Nascar.
Hur kan man tröttna på 400 varv i en cirkel liksom

Medlem

Vem fan vill spela NASCAR ändå? Tråkig bilsport, väntar med spänn på Forza 4!

Medlem
Skrivet av krqkan:

köra runt i en cirkel, nejtack, dirt 3 JAAAA!

Lära riktigt rally spel, ja tack.

Köra dirt 3 med 10 gånger större vägar än på riktigt och bilar som har magneter som trycker mot marken? Nej tack.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

En av amerikanska skitsporterna. Skittråkigt spel, men amerikaner tänker inte som oss här i europa. Dom kan behålla sina spel för sig själva. Bästa bilspelet är Grid Racer och då är Dirt serien inräknad


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av krqkan:

köra runt i en cirkel, nejtack, dirt 3 JAAAA!

Lära riktigt rally spel, ja tack.

Köra dirt 3 med 10 gånger större vägar än på riktigt och bilar som har magneter som trycker mot marken? Nej tack.

Nu undrar jag egentligen om du har kört Dirt 3 eller över huvud taget följer WRC på TVn?
Alla banor är inte trånga, om du tror det.

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

En av amerikanska skitsporterna. Skittråkigt spel, men amerikaner tänker inte som oss här i europa. Dom kan behålla sina spel för sig själva. Bästa bilspelet är Grid Racer och då är Dirt serien inräknad

Grid hade varit trevligt om det inte hade varit gummisnoddsracingen okrönta konung. Leder med ett halvt varv på Le Mans, kan inte se dem på kartan ens.. inte en billykta så långt ögat når i backspegeln. Men.. vänta.. vad är det som kommer som en fladdermus rakt ut ur helvetet? 2 sekunder senare ligger de bakom dig som Stockholmare i bilkön till Båstads tennisvecka..

Sanningen att säga så hackade jag XML-filen, catchup.xml tror jag den heter, och det funkar lite bättre nu.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Alltid regionsfritt till PS3.

Låter väl inte så värst märkligt, tycker jag. Ett Nascar-spel lär ju inte riva upp och ner på de europeiska försäljningslistorna, liksom.

Medlem

Hade sett fram mot detta eftersom jag älskar racing spel. och även om NASCAR inte är så upphetsande roligt att se på så är det jäkligt kul att spela om man gillar riktig racing där man får tänka taktiskt och inte bara trycka gasen i botten och sen studdsa mellan väggar och murar tills man först flyger över mål med nitro super duper raket knappen intryckt

efter att ha läst runt på amerikanska NASCAR The Game 2011 forumet och facebook sidan så är det nog inget att gråta över att det inte släppts här. buggigt och sämre körkänsla än NASCAR 2009ser istället fram mot SHIFT2 som kommer i brevlådan i morgon


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

1
Skriv svar