Robot
Bulletstorm

Det testosteronpumpade och überhårda Bulletstorm är här. Och, yes, believe the hype.

#bulletstorm, #people-can-fly


Medlem
Bulletstorm

Underbart! Det här måste skaffas! Co-op FTW!

Medlem

Grymt bra!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ungefär hur långt tog det att klara ut?

Medlem

Hoppas på att det är nice till PC! Blir dock att testa demot först när det kommer.

Medlem

Är väldigt sugen på det!

Testade någon GoW3 betan?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oj det trodde jag absolut inte! Men men, FZ som FZ. Man ska inte döma efter FZ


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Lite trist att de inte valt o låta folk spela splitscreen, hade ju gjort spelet komplett.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mosoloa1:

Oj det trodde jag absolut inte! Men men, FZ som FZ. Man ska inte döma efter FZ

Vi är vägen, sanningen och ljuset!


signatur
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Testade någon GoW3 betan?

Finns väl ingen GoW3 Beta ännu?
Det man får med bulletstorm epic edition är ju "early access" till betan = en vecka tidigare än dom som inte har early access, men NÄR det är e väl inte bestämt än?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

inge split screen coop?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Fatha:

Ungefär hur långt tog det att klara ut?

Har inte järnkoll på vad klockan stannade på, men... 11-12 timmar skulle jag tro. Och tro mig - det är väl investerade timmar.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

WOW, trodde typ det vskulle ta 6-7 timmar jag är alltd seg näör jag spelar igenom spel, så nu blev jag glad

Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Fatha:

Ungefär hur långt tog det att klara ut?

Har inte järnkoll på vad klockan stannade på, men... 11-12 timmar skulle jag tro. Och tro mig - det är väl investerade timmar.

Medlem

Längtar som fan vill passa på att säga att webhallen har ett erbjudande på deras facebook-sida där de säljer Bulletstorm för 399kr till ps3 och xbox 360

Medlem
Skrivet av Mortalis:

inge split screen coop?

Dom skrotade coop.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hoppas spelet dumpar ner i brevlådan på torsdag:P

Inaktiv

Inge spel för mig, provade demon och tyckte det var stört tråkigt.
Aja, hoppas nån gillar det iallfall.

Medlem

Tänker kika på några fler recensioner innan jag bestämmer mig, men det här ser ju onekligen bra ut!

Medlem

Det ser rätt grymt ut på bilderna, får ta och tanka demot nästa gång jag sitter vid min ps3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Netherblade:

Dom skrotade coop

+1

http://zoknowsgaming.com/2011/02/19/bulletstorm-coop-removed-...

Medlem

"Skillshots är det nya svarta"

Jag förstår inte ovanstående omdöme. Svarta?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"Nya svarta" eller "the new black" refererar till att det har startats en ny trend i spelvärlden.
Dvs svarta kläder har alltid funkat i alla tider.

Medlem

Det både låter och ser bra ut. Men när jag själv spelade demo (360 versionen) Måste jag säga att jag inte vart imponerad. Det verkade oerhört upprepande och tråkigt, inte heller gillade jag kontrollerna (Dock avskyr jag konsoler iofs)
kanske bara var en tråkig demo dock...?

Medlem

Tycker demot var riktigt tråkigt med, blir nog inget köp för min del.

Inaktiv

Låter som att recensionen ytterligare cementerade min ambition att införskaffa detta omedelbums - självklart på 360 så man får med Gears Of War 3 betacode!!!!!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mosoloa1:

Oj det trodde jag absolut inte! Men men, FZ som FZ. Man ska inte döma efter FZ

Vi är vägen, sanningen och ljuset!

haha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Testade demot på 360 hos en polare, men införskaffar detta till PC. Känns grymt nice

Inaktiv

ska väl testas... eftersom det är ett fps så ligger det lågt prioriterat....

Medlem

Testplattform: PC, Xbox360, PS3. Vilken av versionerna var bäst? Jag föredrar ju fps på pc men det kan ju funka på PS3 om det är bra optimerat.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

12
Skriv svar