Lär dig om femte klassen i Guild Wars 2

Robot
Lär dig om femte klassen i Guild Wars 2

Häromdagen röjdes konkret information om den femte klassen i Guild Wars 2 - Guardian. Läs vidare för mustig information.

#guild-wars-2, #guild-wars, #arenanet


Medlem
Lär dig om femte klassen i Guild Wars 2

YAAAY

Medlem

Jag älskar hur mysigt visuella attackerna är i det här spelet.
Och hur kan man inte nu vara intresserad av Asuras efter den här bilden?
http://www.guildwars2.com/global/includes/images/wallpapers/GuildWars2_GuardianWallpaper01_1280x1024.jpg


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Medlem

Me like! En av de mest intressanta klasserna än så länge helt klart.

Medlem
Medlem

Gillar inte riktigt hans magiska baseball-attack, men annars ser det bra ut. Skölden som vänder projektiler i luften ser riktigt najs ut.

Medlem

alltså dom gör en paladin class? vet inte om jag blir mer eller mindre intreserad av detta spelet ju mer nyheter osm kommer..


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

se ut att ha kött på benen. påminner lite om WoWs paladin

Medlem

tror ni att wow har patent på allt? Paladin förekommer i fler spel faktiskt.. och dom har även en verklig historia.. WoWs paladin påminner om en blanding mellan en enknappshealer och en sunktank..
bara för att ni visuellt kan se vad som liknar en paladinbubbla så är det inte automatiskt någe wowskit vi snackar om.. forcefields förekom faktiskt före wow dom med... men å andra sidan snodde WoW det mesta från redan existerande koncept,.

Guardian däremot är som en blandning av Paragon och Ritualist från Guildwars.. och inte nån klass jag kommer ägna tid åt..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Knappast en paladin som folk tror, och jag själv först trodde, om ni är intresserade kan ni ju kolla upp fakta först, fast jag vet att ni bara hatar för hatets skull. Jag är i alla fall enormt lättad att det handlar om en grupp fokuserad klass, och inte nån one man army.

Asuran är söt, men inte så "stor"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Like

Gillar att dem tagit och blandat olika klasser:D

1.Varför ska nästan alla WoW-lirare hata GW?
2. det är inte så lätt att komma på ny klass,
dem har ju gjort guardian med några nya
saker som inte finns i andra spel


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Tycker GW2 blir mer och mer lovande. Och till alla idioter som försöker höja WoW till skyarna, ta en titt på EQ, DAoC, UO och Meridian. Finns _inget_ i WoW som inte fanns med i något av de 4 spelen.

GW har iaf några nyskapande ideer, även om mycket är en remake på ett klassiskt koncept. Also, thumbs up för att GW1 var ett av de bästa PvP spelen någonsin.

Medlem
Skrivet av joffjoff:

Like

Gillar att dem tagit och blandat olika klasser:D

1.Varför ska nästan alla WoW-lirare hata GW?
2. det är inte så lätt att komma på ny klass,
dem har ju gjort guardian med några nya
saker som inte finns i andra spel

vad är wow?

Medlem

Detta spel är en fröjd för ögat.
Hoppas spelet har en bra story också

Medlem

Jag längtar så....
snyft : ' )

1
Skriv svar